Kis probléma,nagy bosszúság!
Szöveges ítélet
Az autóval alapvetőleg nincs semmi probléma.2,5 év alatt megtettem vele 35.000km.Légkondi sajna nincs benne,amit nyaranta nagyon is bánok!:(
Féknyereg újkorában elkezdett nyikorogni,(2-3000 km-nél)amit a szervizben orvosoltak.
Aztán jött újabb probléma: Nem áll egyenesen a kormányküllő sík úton egyenesen haladva.Szervizben arra fogták hogy kifele lejt az út! Mondom nekik:az összes???A régi swiftemnél meg nem??Érdekes!Arra fogták hogy patkáztam vagy törve volt stb..rosz gumi de semmi nem volt!Elölröl hátratették a kereket de akkor sem volt jobb...
Elengedve a kormányt enyhén jobbra tart az autó,de nem mindig.Feltették futóműpadra hogy megnyugodjon lelkem.Itt-ott állítottak rajta,de minden jó gép szerint!
Aztán persze nem.Többször is szóltam a szervizbe hogy még mindig nem jó,de jött a válasz,nem tudunk mit csinálni vele,az úgy jó!!
Elvittem másik szervizbe ,ott is feltették gépre.Érdekes mert ott már mást mutatott a műszer,de ott is még épp belefért.Kérdezték,hogy nem volt törve az autó biztos??Mondom ,nem mert új korától van nálam.Állítottak rajta,de nem sokat tudtak.
Próbaút a szerelővel,és szerinte jó.Én is kipróbáltam,de nem lett jobb...
Már csak pénzért vállalnák az újbóli futóműpados vizsgálatot,amit én nem fogok kifizetni inkább hagyom úgy ahogy van nem lesz jobb!
Ajtókárpit is zörgött a bal első.Szervizben húztak az ajtókárpit alatti csavarokon,amitől csak picit lett jobb.Ha szolt a zene a kocsiban akkor eléggé zizegett a kárpit könyöklő része.Úgy meg nem lehet vezetni hogy fél kézzel fogom a kárpitot.és fél kézzel a kormányt.Elvittem másik szervizbe ahol egyik fiatal szerelő srác leleményesen megoldotta a gondot:Nyersgumit tett a kárpit alatti kapcsoló csatlakozójához ,és lám elmúlt a zörgés!20 forintos megoldás!
Nyikorgott a bal első ülésem is amit úgy javítottak ,hogy csavarokat cseréltek ,valamint gyári rugós alátétet is tettek az ülés magasság állító szerkezetbe,ami még nem volt az enyémbe.Jobb lett de nem mondhatnám hogy nem nyikorog olykor.Fel-le emelem az ülést olykor, és akkor egy időre elhallgat a "fotel"!
Rázósabb úton hallom,hogy valami zörög hátul,de megütögettem a hátsó lökhárítót és onnan jön a hang.Még nem tudom mit kéne vele csinálni.
Ismét kaptam a gyárból egy szerelmes levelet miszerint a hátsó kárpit belül ismét rozsdásodhat a bódé.Ismét??Akkor az első visszahíváson mit cseréltek ki??Eléggé mérges vagyok mert most már az egész belső padlólemezt le kell kezelni újra szerintük,vagyis az elő ülésektől hátra fele.Összevissza csiszolgatnák,köszörülgetnék a belsejét meg festegetnék,na ebből nem kérek!!Nekem gyári autó kell és nem egy javítgatott autó amit vagy jól javítanak ki vagy nem (már mint esztétikailag).
Ami meg a legbosszantóbb az egészbe:1 napra hagyjam ott az autót!Cserét meg nem adnak!És miért nem,én tehetek róla hogy a gyár szart gyártott?Vigyem el a saját költségemre ami kb 20km tőlünk,és menjek haza ahogy akarok, amivel akarok!Kocsim meg nincs addig,én meg napi szinten használom.Javítás után ugyanígy a szervizbe jussak el,nem beszélve arról hogy az ember meg kiesik addig a munkaidőből amit ismét nem térít meg senki.
A gyárral fel fogom venni a kapcsolatot hogy végül is ezt ők hogy gondolják.
Ezeket leszámítva az autó jól bevált,más gond nincs vele.
Hibalista
- Első féknyereg kopogott újkorában - Vezetőülés mechanika nyikorog - Kormányküllő nem áll teljesen középen egyenes úton haladva - Csomagtér kárpit csere,felületkezelés (visszahívás) - Zörgő hátsó kölhártító - Zörgő ajtókárpit
Ide hordtam szervizbe
Vitai Szerviz Tatabánya
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Géringer Szerviz Komárom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 15 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swit GLS | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
