Kis piros
Szöveges ítélet
Ez előtt volt egy Wagon R+-om, amit szintén nagyon szerettem, de rommá zúztam.Kb: 100 métert pörögtem egy szántóföldön és gyakorlatilag sértetlenül szálltam ki belőle. ezért is döntöttem a Suzuki mellett, mert gondoltam a többi is van ilyen biztonságos. Van egy céges autóm, ami egy Ford Fiesta. Az az auto egy rakás fossss! Alig várom, hogy vezessem a Suzukimat, mert olyan, mintha egy álom autóba ülnék át. Szeretem a kényelmét. 500 km után sem fárasztó. A motor bejáratása könnyű volt, mert kapásból 1000 km-t mentem vele egy nap alatt. Az olajcsere után vettem bele Prolongot, ami nagyon jó hatással van motorra. Soha nem hagyom ki olajcserénél. Raktam bele sport légszűrőt, így húz, mint állat és jó sportos hangja van. A német szarok vigyázban állhatnak. Bár a nyomatéka nem túl jó a motort pörgetni kell. 60-nál vissza kettő vagy 100-nál vissza három, semmi nem éri utól. A kalaptartóm kicsit zörög, de ezt magamnak köszönhetem, mert átalakítottam a hangtechnika miatt. Olvastam néhány negatív véleményt a festésről. Lehet, hogy igazak lehet, hogy nem, de az enyémet még 4 évesen is megnézik úgy csillog a napsütésben. Ehhez hozzátartozik az is, hogy néha nem árt a festést is karbantartani. Tavasszal és ősszel polírozom a fényezést. Az első tankolásom 5000 Ft volt, amit 100 km alatt megzabált. Most 5,8-6,2 között mozog a fogyasztás. Szombathelyről mentünk haza Debrecenbe autópályán 130-140km/ó-val, 6,2L volt a fogyasztás két személlyel megpakolva. Teljesen meg vagyok elégedve a kocsival. -20 fokban egyből indul és hamar bemelegszik. Saját magam szervizelem amit 10000 Ft alatt megúszom + a Prolongnak az ára, ami kétszeri alkalomra elég. Metabondot ne használj!!!!!!!!!! Még annyit, hogy a gumikat állandó 2,5 baron tartom. Ettől könnyebben gurul az autó, de még nem pattog és a tapadás is jó.
Hibalista
- Konkrétan még semmi nem romlott el. A kuplung nyikorog, de ezt egyetlen szervizben sem orvosolták, holott jeleztem. A szerelő azt mondta, hogy konstrukciós hiba, ezért garanciában cserélték. 10 km után újra nyikorgott. Egy nagy költözés után másik szervizt kerestem. A nyikorgást itt is felvetettem. A megoldás a következő volt: kívülre kentek egy kis zöld színű zsírt, mintha ez megoldotta volna a problémát. Azóta is nyikorog, de beletörődtem. A féket 10000 km után lecseréltem, mert borzasztó hangja volt és a gyári fékbetét szinte rágta a tárcsát. Után gyártottat vettem, az van benne azóta is. Most volt műszakin, nem találtak semmilyen hibát.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Sipos Szombathely Itt vettem a Suzukit.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Suzuki Specail Nyíregyháza A garancia idő végéig hordtam ide és itt csináltattam a műszakit
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagon R | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
