Kék villám
Szöveges ítélet
Amit vártam, megkaptam. Kategóriája legjobbja, megbízható, keveset fogyaszt, 150 felett is gyorsul, utazósebessége 120 felett. Stabil, jóval merevebb a kasznija el?djénél, könnyen vezethet?. A magasan fogó kuplungot meg kell szokni. A legjobb választás, ennyiért mások csak fapadosat, alulmotorizáltat adnak.
Az el?z? néhány sort úgy írtam, hogy mások ítéletébe csak beleolvastam, most viszont, hogy tüzetesen átnéztem azokat, kiegészítem az eddigieket.
Az AC-pumpám nem szürcsög, kuplungom nem nyikorog (kopp-kopp). Az, hogy nagy sebességnél bent fog, fel sem t?nt, ez így természetes, a gyorsabb váltást támogatja. 500 km után ne mondjunk ítéletet a sebességér?l, gyorsulásáról. Az enyém most /7500 km felett/ 4.-ben megy 160-at, 5.-ben menne tovább, de a környékünkön nincs olyan kis forgalmú út, ahol hajthatnám, a 6-os út Szekszárd-Pécs szakaszán a forgalom miatt nem tudok gyorsabb lenni. A munkahelyemig, ami 17 km, 105 kanyar, alsó rend? út, hajt?, 12%-os emelked?, stb. sem eszik 6,7-nél többet, pedig hajtom, eddigi össz. átlagom 6,61, nyáron 195/50X15-ös gumikon, fognak, mint az állat, tényleg olyan, mint a gokart. A gyorsulása is meglepetéseket okoz, néhány nagykép? igen lemaradt már, de ez sem az els? pár száz km után értend?. Nem olyan lendületautó, mint a régi, itt már nem muszály balláb-féket használni, s a fék is hatásosabb, kevésbé fáradékony, bár lehetne hátul is tárcsa.
Kényelem szempontjából ne az A6-tal hasonlítsuk össze, mint egyesek, maradjunk a kategóriában. Nálam még senki sem panaszkodott, hátul sem. A csomagtartóba lehajtott ülésekkel befér a 72 cm-es TV, a négyajtósokban ez a mutatvány nem megy. Egyébként tényleg nem nagy. A GLX felszereltségt?l van világítása, nem tudom, néhányan miért nem találták meg.
Az átláthatóság tolatáskor tényleg nem a legjobb, de melyik divatos autóban az? A távirányítós központi zár sem bonyolult, csak el kell olvasni a leírást, kipróbálni, az egész 5 perc, elmagyarázva fél.
A világítása klasszisokkal jobb el?djénél, de néhány más márkával járó barátom is elismeréssel szólt róla.
A rend?rlámpát tényleg csak hajlongással lehet látni, ennek ellenszere: nem kell teljesen alá állni.
Hibalista
- Semmi, ez Suzuki!
Ide hordtam szervizbe
Autócenter Kft, Bonyhád
7150 Zrínyi u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1,3 | Következő autója? | Suzuki Swift vagy SX4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
