A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Japán-Magyar mindenes.

Szöveges ítélet

Mit is mondhatnék.Megpróbálok érdemben segíteni azoknak akik az itt leírtak alapján próbálnak egy általuk ismeretlen autóról véleményt alkotni.Közel fél éven keresztül kezdtem itt olvasgatni és tervezni mire is kellene lecserélni akkori Opelemet.Szinte minden héten más típusra voksoltam.Viszont egy dolog mindig ott motoszkált bennem:Hogyan tudnám azt elkerülni,hogy egy km. óra visszapörgetett,totálkáros törés után kikalapált,igénytelen-nem törődöm gazdától vegyek autót???Mert teljesen mindegy,hogy ki mit ír,ha ezeket senki nem tudja garantálni...Sajnos kicsiny hazánkban pedig nem igazán bízhat az ember senkiben.Autó vásárlásnál pedig azért nem mindegy kitől,mit és milyen előélettel rendelkező autót vesz az ember.
Így jutottam arra a döntésre,hogy ezt mindet azzal tudom elkerülni,haegy nagyon jó barátomtól veszem meg autóját.Ő másik autó vásárlása miatt vált meg tőle.
Rég ismerjük egymást,így én már a vásárlás után szinte azonnal vezethettem is.Nagyon megtetszett.Megjelenés,belső tér,dinamika.Ha akkor tudtam volna,hogy egyszer az enyém lesz :)))))))
7 év használata alatt tudomásom szerint soha semmi baja nem volt 230.000KM ALATT.Pedig vezetési stílusa enyhén kifejezve sem mondhatni autó barátnak.Gondolok itt arra,hogy gyakori volt a szabályzásig való motor pörgetés,kézifékes kanyarodások,csúsztatások,satu fékezések,állandó előzési inger,garázs nélküli használat stb. Lényegében amit kaphatott azt megkapta az autó.Ehhez hozzá tartozik viszont,hogy folyamatosan szervizelve volt az autó,de a szervizkönyv szerint sem kellett javítani semmit.
Nagy vonalakban ennyit az előéletről.Aztán kb. fél éve úgy alakult,hogy külföldi munka és autóvásárlás miatt eladó sorba került a kis Suzi.
Nem sokat gondolkoztam rajta,hiszen nekem is cserélnem kellett közel 20éves Opel Astrámat. Egyedül feleségemet kellett rábeszélni,hiszen egy 4éves gyerek mellett,és érkezőben a 2. előtt,szerinte nem igazán családi autónak való.Érvelnem sikerült azzal,hogy azért felesleges venni egy pl. kombi passátot,hogy egy évben egyszer megpakoljuk pl. nyaralás vagy család látogatás miatt.Az év 99%-ban 2 utazó táskánál többet nem fogunk belepakolni,ezek viszont elférnek az egyébként valóban aprócska csomagtartóban.Ezt kiküszöbölvén beruházok egy tetőcsomagtartóba és tetőboxba,így a pakolás gond kipipálva.Így sikerült rábeszélésem és kiutaztunk "üzleti útra" testvéremmel németországba(mert barátom már ott dolgozott).Megírtuk a papírokat,megittuk az áldást :),fizettünk aztán indulás haza.Innentől kezdve tudnék a tapasztalatokról írni igazán.
Közel 1100km.-es úton ismerkedtünk az autóval.A sebességet 140-150km\h körül tartottuk,amit kényelmesen tudott tartani. 2 személlyel,4 téli gumival az utastérben,és kb. 4táska holmival.Fogyasztása az út végén kb.7-7,5 literre jött ki.Az iramot simán tartani lehetett,az út simán végig ment.Ezután következhet a minden napi használat értékelése.Nemrég megérkezett a 2.gyermek is.
2 gyerekülés elfér egymás mellett,viszont a köztük marad helyen már felnőtt nem igazán fér el.Mint mondtam a csomagtér elég kicsi,így használatánál nagyon megfontoltan kell pakolni,de eddig még mindig minden belefért,amit akartam.Dinamikája kicsit nekem öreges,bár lóerő 90 paci körül mozog,de nyomaték hiány azért van bőven.De meg lehet szokni.
Kényelemről is csak jókat tudok mondani.Nem egy francia autó kényelméről beszélek,de nekem ez is megfelel.4-5 órás út után is úgy száll ki belőle mindenki elől-hátul ülők egyaránt,hogy nincs hátfájós panasz.
Fogyasztását sikerült kitapasztalnom,így ma már vegyesben sem eszik 6,5-nél többet százon.Extrák:A kormányról vezérelhető "audio" irányítást segítő gombokat korábban komolytalannak gondoltam,de rájöttem,hogy vezetés közben bizony igazán kényelmes.Valamint megnyugtató,hogy mindig 2kézzel lehet fogni a kormányt.Persze aki fél vállal vezetős,ülésben 45fokban eldőlős,bé-em-vés stílusú vezetést szeretné alkalmazni,ahhoz is teljesen kedvező.
Nagyon jó törés tesztjeinek eredménye alapján,szintén megnyugtató amikor 2 gyerekkel a hátsó ülésen vezetek.
Vezethetősége nagyon jó. Fék pontosan,erősen fog ha kell,kormányzása tökéletes,könnyen érezhető az autó minden rezzenése.A motor lehetne nyomatékosabb,de semmi nem lehet tökéletes :D.Karosszériája most sem zörög,se nem rozsdásodik.
Szóval összegezve:
1.Egy átlag magyar embernek még 2 gyerekkel és 1 asszonnyal is tökéletesen megfelelő.Csomagtér hiányt egy tetőbox-al,és akár az "5.ajtóra" szerelhető bicikli tartóval minden hátrány kiküszöbölhető.Kényelmes,keveset eszik ÉS MEGBÍZHATÓ.Ami ugye nagyon fontos.Nem kell állandóan attól tartani,hogy beindul vagy nem,mikor robban le stb.
Tényleg egy igénytelen autó,ami valóban kimegy a világból.
Itt üzenném továbbá azoknak akik csak szidni tudják eme autót:
HA a nyomatékkal van baja,miért nem gondolkozott el rajta a próba körön,miért akkor jön rá,amikor már vezeti.Akinek kicsi az autó,annak pedig vagy nem kellett volna annyit mosnia és nem ment volna össze :),vagy nem kellett volna annyi pacalpörköltet ennie.

Hibalista

- Nálam eddig semmi.Előző gazdájánál a közel 230.000KM alatt pedig csak a kopó-cserélendő alkatrészek voltak cserélve.Féktárcsa,betét,olaj,akkumlátor stb...

Ide hordtam szervizbe

Nálam még nem látta szerelő.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 230
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel astra 1,6 GLS SI Következő autója? pénztárcától függő kérdés
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A kis száguldó EZÜSTNYÍL!!!!

Swift 1,3 GLX CD AC MP3 NAVI+ - 2007
1999.11.30 4000   1,7

A kis zsebdög

Swift 1,3 GC+ - 2006
1999.11.30 4000   2,3

Elég belőle!!!!!!!!!!!! /3 éves 1.25 ddis Swift!!/

Swift 1.25 DDIS.GLX - 2006
1999.11.30 48500   3,2

"Autó" - igazság

Swift 1.3 GLX/CD - 2005
1999.11.30 34000   2,0

"F", mint Fantasztikus

Swift 1.3 - 2005
1999.11.30 15000   -

"Kék Villám"

Swift 1,3 glx - 2006
2007.12.14 12000   2,3

"Miniver?" élményautó

Swift 1.3 GS - 2005
1999.11.30 4500   -

"Ítélet Napja"- A teljes igazság

Swift 1.3 Glx/CD - 2005
1999.11.30 43000   2,3

"1"

Swift 1,5 vvt - 2005
1999.11.30 3000   3,5

"Grízgombóc"

Swift 1.3 GC - 2005
1999.11.30 10000   2,9

"KIS CSODA"

Swift 1,6 Sport - 2007
1999.11.30 7800   1,3

"S" mint Super

Swift 1,3 GLX - 2005
1999.11.30 30000   2,3

"T" mint trotyi

Swift 1,3 GC - 2005
1999.11.30 17000   2,7

0-53.E km, igaz történet

Swift 1.3 GS - 2006
1999.11.30 53000   1,8

1,3-as csoda gép

Swift 1,3 GC - 2005
2012.09.23 20000   2,7
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 53

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)