A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1.3 GLX AC CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bumpika

Szöveges ítélet

Bumpika

1.3 GLX AC

Mondják hogy fontos az első benyomás! Az előző autóm egy öreg Presztízs márka volt (Lancia Dedra 1.8 ie ítélet: Hisztis dögös olasz), tudtam hogy majd ha beülök az új Swiftbe ki kell zárni a Lanciát a gondolataimból mert az főleg a belső tér kialakítása, felhasznált anyagok tekintetében egy más világ.

Nos a beülés egy kereskedésben történt és ami rögtön lejött az a kellemes csalódás! Édesapámnak van egy négyéves Swiftje (igaz a legkisebb 1.0 GL) többször vezettem is, mondták írták hogy ez a Suzuki már nem az a Suzuki, stb. de az ember mégiscsak próbálja társítani valamihez a gondolatait. Meglepő volt a tágasság érzet és ahogy az utastérben körbejárattam a szememet a második gondolat pedig az volt hogy egyben van az egész, érződött belőle a gondolat a koncepció. Ízléses egyszerű letisztult forma összepasszoló színek. Ja! A „kopogós műanyag”! :) ez hasonlít az „embertelen panellakáshoz” ! Mindkettőből lehet szépet jót meg lehet az ellenkezőjét is, figyelembe véve, hogy a Swift egy B kategóriás autó szerintem sikerült a kopogós műanyagból egy szép és praktikus belteret összehozni.

Az elsődleges ok amiért egy Suzuki szalonban kötöttem ki (túl a behatárolható anyagiakon, ami természetesen előrevetít egy elérhető magasságot) az a Suzukik megbízhatóságáról hallott rengeteg jó vélemény. Azért körülnézetem a piacon (egyedül a koreai autók nem érdekeltek) és akkor amikor én rendeltem a Suzukit ilyen teljesítményű (92LE) illetve felszereltségű autót a Suzuki áráért nem tudtam volna venni! Ami érdekes, hogy igazából nem is akartam valahogy mindig ezt dobta a gép! :)

Lassan összeszokunk kiismerjük egymást, eleinte furcsa volt a kuplung-gáz összhatás, volt hogy vénségemre le is fulladtam :), erre többen is panaszkodtak, szokni kell. A megfelelő üléspozíciót nehezen találtam meg, de hála az állítható magasságú ülésnek illetve kormánynak most már talán jól ülök! :) Majd mindennap használom a menetteljesítményéről eddig csak jót mondhatok. Zokszó nélkül viseli az öreguras tempót ötödikben is bátran ellehet vele tötyörögni a városban ilyenkor a motornak semmi hangja (az amúgy is csendes motort baromira élvezem :) ), de ha menni kell kérem akkor sem hagy cserben háromezer felett valahol van egy határ amikor bemérgesedik a hangja is kezd diszkréten előtolakodni, és az autó hirtelen meglódul. Magas fordulatszám tartományban sem üvölt a motor inkább olyan érzésem van, hogy jól érzi ott magát nem veszi zokon a pörgetést. Amúgy sokan mondják hogy kis motor és pörgetni kell mint állat, érdekes ez sem egészen így van 140-nél négy személlyel klímával 3900-at pörög.
Futómű sportosnak hat vagyis szerintem egy kicsit kemény.
Az elektromos szervó nagyon finom nagyon precíz ez fogott meg a legjobban az első métereken.
Fék jól adagolható, volt alkalmam megtudni, hogy mi az a fékaszisztens.
Klímát megérzi, ez az első klímás autóm tehát erről nincs összehasonlítási alapom, de mondják, hogy minden autónál így van.
Kívülről furcsán hatnak a nagy tükrök, de nagyon praktikusak jó nagy teret befognak.
Sokan szidják a hifit, nekem speciel ilyen jól szóló hifi még nem volt autóban, a sok sznobbal ellentétben én amolyan öreg rokker vónék és inkább a produkció érdekel! Bár az egész rendszer meglehetősen egyszerű de például a rádió érzékenysége bekapcsolt állomáskövető funkcióval szerintem nagyon jónak mondható a CD még egyetlen írott lemezemet sem finnyogta meg.
A rövid együttlétünk alatt minden tekintetben megvagyok elégedve az autóval.

A fórumokon olvasható típushibák (kotyogó féknyereg, nyikorgó kuplung, nehezen kapcsolható hátramenet) nálam nem jelentkeztek, lehet hogy a gyár vagy a szervizek átadás előtt már orvosolták ezeket a hibákat, úgy tudom kuplung miatt volt visszahívás is.
Egy bajom volt vele, rossz úton, fekvőrendőrön „nyiszorgott” az eleje. Szakadó esőben bevittem a szervizbe, ott esze ágába sem volt nyiszorogni, mester megkente a szilenteket, hogy hátha azok, aztán kiderítettem, hogy nem hanem a spirálrugók az alsó tányérokban, fújtam oda kenőanyagot azóta csöndbe vannak.

Ami nem tetszik:
-műszerfal világítás fényereje, bár állítható, de a legsötétebb és legvilágosabb között nagyon kicsi a különbség, én sötétebbre állítanám ha lehetne
-pillanatnyi fogymérő, marhaság! Rájöttek mert most már van átlag mérés is.
-tompított lámpának nincs visszajelzése
-zavaró a mindenért pittyegés be nem kapcsolt biztonsági öv 95 másodperces időtartama

2007-06-14
10 000Km!
Igazából semmi újat nem tudok írni, továbbra is elégedett vagyok az autóval.
Volt egy garis kuplung felsőmunkahenger csere, nyiszorgott. Bevittem a szervízbe (Dunaújváros Suzuki Allegro), szakibá beült nyomott kettőt és azt mondta hogy csere, pár nap múlva hívtak, hogy megjött az alkatrész vihetem az autót.
Fogyasztás 6,2 - 8,5 nagyon lábfüggő. Sokan írnak 5l körüli fogyasztásokat, hát nemtom hogyan csinálják, nekem nem sikerül.

Viszlát! Ha addíg nem jön közbe valami említésreméltó dolog 20 000-nél találkozunk!






Hibalista

- Kuplung felsőmunkahenger

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Barta Sárbogárd

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Suzuki Allegro Dunaújváros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Dedra 1.8 ie Következő autója? Nemtom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (784 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A kis száguldó EZÜSTNYÍL!!!!

Swift 1,3 GLX CD AC MP3 NAVI+ - 2007
1999.11.30 4000   1,7

A kis zsebdög

Swift 1,3 GC+ - 2006
1999.11.30 4000   2,3

Elég belőle!!!!!!!!!!!! /3 éves 1.25 ddis Swift!!/

Swift 1.25 DDIS.GLX - 2006
1999.11.30 48500   3,2

"Autó" - igazság

Swift 1.3 GLX/CD - 2005
1999.11.30 34000   2,0

"F", mint Fantasztikus

Swift 1.3 - 2005
1999.11.30 15000   -

"Kék Villám"

Swift 1,3 glx - 2006
2007.12.14 12000   2,3

"Miniver?" élményautó

Swift 1.3 GS - 2005
1999.11.30 4500   -

"Ítélet Napja"- A teljes igazság

Swift 1.3 Glx/CD - 2005
1999.11.30 43000   2,3

"1"

Swift 1,5 vvt - 2005
1999.11.30 3000   3,5

"Grízgombóc"

Swift 1.3 GC - 2005
1999.11.30 10000   2,9

"KIS CSODA"

Swift 1,6 Sport - 2007
1999.11.30 7800   1,3

"S" mint Super

Swift 1,3 GLX - 2005
1999.11.30 30000   2,3

"T" mint trotyi

Swift 1,3 GC - 2005
1999.11.30 17000   2,7

0-53.E km, igaz történet

Swift 1.3 GS - 2006
1999.11.30 53000   1,8

1,3-as csoda gép

Swift 1,3 GC - 2005
2012.09.23 20000   2,7
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 53

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)