A legjobb az 1.3-sok között
Szöveges ítélet
Ezelőtt a kocsi előtt volt már 4 féle típusú kocsim,mindegyiket szerettem de talán ezt a legjobban. A formája a megbízhatósága, gyorsulása, útfekvése, meg az egész kocsi egyéb tulajdonságai miatt választottam ezt a típust. Sokan írnak róla rosszat de kérdem én nem voltak ott amikor kifizették az autót? Minden autóban lehet hibát találni vegyünk pl egy Porschét, olyan mélyre kell beülni, hogy kiszálláskor már sokszor külső segítséget kell igénybe venni. És ezért ne vegyek Porschét,csak megszokás kérdése az egész. Sokan írják, hogy nem látni ki belőle piros lámpánál, ez igaz de ezért ne vegyek Mini Coupert mert abból is nehezen lehet kilátni? Be kell menni a szalonba és ki kell próbálni a kocsit, kinyitni a csomagtartót, belenézni a motortérbe, kipróbálni az üléseket elöl hátul minden beállításban és ha minden megfelelő akkor kell a kasszához menni csengetni nem pedig otthon bűzölgetni a kocsit. Sokan írják, hogy sokat fogyaszt de ez nem igaz. Az első pár ezer km-en valóban érzékelhető némi üzemanyagtöbbletfogyasztás de ez minden új típusra vonatkozik. Én 120-al megyek szinte mindig és mindennaposak a gyorsulások és nem ritka a 180-as tempó sem az autóm mégsem fogyaszt 8 l-nél többet még télen sem. Ha valaki öregesen vezet és nem nyomja neki csak 90-110-ig akkor az autó nem ehet többet mint 5.5 liter, aki mást mond az nem mond igazat. Sokan írják, hogy csal a km óra legalább 5 km-ert felfele. Lehetséges. Bár én mikor mentem Szombathelyre több település bejáratánál próbáltam egyeztetni az órámat az ott elhelyezett sebességmérő műszerekkel de nemigazán sikerült, az egyiknél több a másiknál kevesebbet mutatott. Egy biztos, hogy a gyorsulását nem vitathatja senki sem, még a nálánál nagyobbaknak is sokszor elkeni a szája szélét. A vége nálam hátszélben elérte a 200-at óra szerint,de ha levonjuk belőle a csalást akkor is marad 195. Igaz, hogy 170 fölött már nem gyorsul olyan jól de 170-ig csak 33 másodperc kell. A fékröl annyit, hogy pont olyan jó amennyire kell. Szervíztapasztalatom eddig nincs pedig több mint 40000 km-ert mentem vele remélem nem is lesz. Sokan írják, hogy kicsi a csomagtartó, ez igaz a Porschénak is kicsi ennek ellenére szivesen vennék egyet ha lenne rá pénzem. Tudomásul kell venni, hogy ez nem teherautó,ennek ellenére ha elfektetem az üléseket akkor szinte bármit elvihetek benne köszönhetően a nagy hátsó ajtónak. Akinek így is kicsi az vegyen Dacia Logan kombit abban van hely, ráadásul még olcsóbb is. Végezetül csak annyit mondok, hogy mindenki maga döntse el, hogy milyen kocsit akar venni mert én is sok szalont végigjártam mire ennél a típusnál maradtam pedig nem is Suzukit akartam venni de miután kipróbáltam az összes típust ebben a kategóriában a választás nem volt kétséges. Én mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy ugyanilyen körültekintően válasszon.
Hibalista
- Kulungmunka henger garis csere
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Barta Mosonmagyaróvár
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fiat Puntó | Következő autója? | Suzuki Swift III. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
