A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Outback (2015)

Outback 2.5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Magánuniverzum

Szöveges ítélet

Milyen jogon dícsérem a kocsimat?

Az elmúlt 20 évben szinte mindent volt szerencsém kipróbálni, német nagy márkák új modelljeit is kihoztam a szalonokból, de használtam japán márkákat 300 LE felettieket, luxus gépeket, legjobbnak mondott négykerekűeket, de Suzuki Swiftet is. 2013-ban vettem egy Subaru Outback diesel járgányt és addig nagyon szerettem és tiszteltem, amíg ki nem próbáltam a 2.5 literes testvérét, amire lelkiismeretfurdalás nélkül le is cseréltem azonnal, egy új 2015-ös benzines outbackre, amivel azóta is járok és nem is rosszul!

Állítom, és elég nagy tapasztalatot szerztem a négykerékmeghajtású mindenféle diesel, benzines, nagyköbcentis all roadok, SUV-ok, akár sedanok világában, hogy ez a modell a legjobb ár-érték arányú autó, ami megéri a pénzét és meglepően jól kihasználható, sőt szerethető is.

Szubjektív megjegyzéseim

Csendes, nem ébresztem fel a szomszédaimat, ha éjjel kettőkor kiállok az udvarból, vagy éppen hazaérkezem, de mégis kis gázadásra is azonnal reagál és kellemes morajlás jön a kipufogóból és a motorháztető alól.
Nem gyorsul úgy, mint egy 550 Le-ős tuningopelastra, nem érdemes vele szánalmasan ugrándozni a sávok között, nem agresszív a megjelnése és a menettulajdonságai sem azok, de lehet vele biztonságosan közlekedni, pont olyanok a menettulajdonságai, amik minden közlekedési helyzetben kielégítőek és elégségesek, elegáns a megjelenése, tekintélyes, mégis szelíd, szemből bernáthegyi kutyára emlékeztet.
A motorja, futóműve, kényelmi és vezetéstámogató rendszereinek az összessége számomra a legkiemelkedőbb vezetési élményt adják, olyan, mint egy utak felett lebegő erőd. Semmihez sem hasonlítható érzés vezetni, kiemel a forgalomból, miközben biztonságérzetet, erőt, magabiztosságot ad. Ehhez a motorhoz kitűnő a CVT váltó, ami még tovább fokozza ezt a vezetési élményt, ugynakkor ha kell azonnal ugrik mind az 1700 kg, a motor felpörög, a boxer hang jól kivehető és rajthoz áll, még a sportbeállítás nélkü is képes erre. A sebesség határokat bertartva átlagos gyorsulással, de főleg az adaptív tempomat és az eye sight rendszer irányítása mellett nekem autópályán maxium 7,4, városban 8,5 litert eszik, ez teljesen normális, de akkor sem adnám ha 10 litert enne. Ha sportosabban a váltófülekkel váltunk és jobban kihasználjuk a 175 LE és 235Nm lehetőségeit felmehet az átlagfogyasztás 11 literre is. Robosztus felépítése, arányos kasznija és az, hogy kifogástalanok a lengéscsillapítói, valamint a lejmenetvezésrlés és az X mode fejlesztés lehetővé teszi, hogy nehezebb terepeken is könnyen elboldoguljon, felismeri és megt udja különböztetni a gyalogost a zebrán, a motorost és meg is áll, még akkor is ha padlógázzal akarunk továbbhajtani, vagy ha hirtelen kilép valaki a kocsi elé, sajnos Pesten erre már volt példa, de olyan gyorsan állt meg a busz mögül kiszaladó gyalogos előtt a zebrán, hogy észre se vettem, csak a szívdobogást amit ezután kaptam. Mai napig vannak olyan fejlesztések, amiken meglepődök, de p.l a Volvomban is voltak ilyenek, a meglepő az, hogy a Subaruban kifogástalanul működnek is!
Az autó hátránya talán az, hogy annyira kifogástalanul működik, hogy könnyen hozzászokik a vezető és elkényelmesedik, túlságosan bízik a Subaruban, pedig az is csak egy darab vas, vagyis az outback inkább fából vaskarika:)
A Subaru Outback egy nagyon eltalált-főleg a benzines modell-autó, ízlésesen nagy, földkörüli úton is megállná a helyét, tekintélyes és ennek van is alapja, nem marketingautó, nagyon lehet szeretni, kiemelten biztonságos, úgy tudnám a legjobban leírni az új Outback egy magánuniverzum, ahol nem érvényesek Newton törvényei, legalábbis ezt érezzük vezetés közben.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Subaru Outback 2.0 D Következő autója? Outback
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Outback 2015

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)