Varacskos
Szöveges ítélet
Az autót 55000 kmrel vettük Otto Tschernitznél Schladmingban. Nagy volt az öröm, az ár is rendben volt, a futott km is. Ismert volt az autó elöélete. Vezetett szervízkönyv. A munkám miatt rengeteget autóztam akkor, autópálya is hegyek is, Ausztriában van egy kettö, ezért kellett a 4x4, Audira pedig nem volt pénz. A család is bele kellett hogy férjen, épp akkor született a kislányunk. Az autóba 2 év alatt nyomtam 80.000km-t. Nagyon szuperul ment minden keveset is fogyasztott olcsó szervizelés ismerösöm által, mígnem egyszer észrevettem, hogy az autó füstöl. Minden adalékot kipróbáltam, füstöl. A vége az lett, hogy ezek csak az injektorok lehetnek, (az ÖAMTC mondta) nos akkor méressük be javíttassuk vagy cseréljük. Ezekben denso injektorok vannak, amik jók addig amíg meg nem hibásodnak, utána javíthatalanok; viszont ha cserélik öket kb 800€!!!!! Igeeeen 250.000ft darabjuk!!! plussz munkadíj ami szintén nem kevés, mert hogy ez boxer, tehát ki kell építeni az autóból a komplett motort, hogy egyáltalán hozzájuk lehessen férni. Szóval akinek az anyja a góbi sivatagban egy marék homokért tilinkózik esete... természetesen nem csináltattam meg, hanem inkább eladtam, mert még kaptam érte valamit. Hogy megérte-e az árát, nem tudom mindenki döntse el. De egy dolog biztos, Subaru dízelt nagyon neeeee!!!! Inkább úgy írnám óvatosan a denso befecskendezös autókkal. A boxer dízelek hibáiról gyakorlatilag senki nem beszél, pedig lenne mit. Csak párszor kell tankolnod bele rossz minöségü gázolojat (ez ugye Mo.n nem nagy feladat) és vége a dalnak, na nem rögtön, csak kb 150.000km után. Itt a népitéleten ódákat zengenek a boxer dízelröl, én is azt tenném 70.000km után. Külföldi fórumokat olvasva, az EE20-as motorral vannak óriási problémák, ezek a motorok megfelelö üzemeltetés mellett simán leégnek 150.000km után. Ez nem méltó a Subaruhoz, az elpusztíthatatlan imidzshez. Ezért miután ezt eladtam az utód természetesen egy valóban elpusztíthatatlan 2.5i Outback lett, melynek ítéletét a "Dínó" ítélet alatt olvashatjátok.
Hibalista
- elektromos ülés 100€ - injektorok valahol 1000€ és 5000€ között
Ide hordtam szervizbe
Tschernitz Otto Schladming - megbízható de nagyon drága
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Privát ismerösöm jó is olcsó is
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra 1.4i | Következő autója? | Outback 2.5i |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
