A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2009)

Legacy 2,5 AWD Benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepetés

Szöveges ítélet

Hibrid autót szerettünk volna, mert az most milyen menő, meg környezettudatos stbstb.
Aztán mit csinál az egyszeri polgár? Felkerekedik, és egyik hibridet nézi a másik után, telefonál, lebeszél ahogy azt minden normális autót vásárolni szándékozó teszi. A negyedik- ötödik autó megnézése után azt gondoltam milyen pech vogel vagyok, mert amiket megnéztem, mind egy lepusztult lom volt, többről is kiderült, hogy frissen szedték le róluk a sárga matricát, vagy egy nagyobb összeget kellett volna rákölteni azonnal. Szóval emeltem a tétet, hátha túl olcsón akarok jó hibridet venni. Ismét következett 2 hónapnyi keresés, majd szomorúan vontam le a következtetést, miszerint lehet hogy több pénzt szántam "álmaink" autójára, még mindig valami elzsírosodott könyöklős, lefutott gumis, alumínium oxid ette felnis, vagy dohányfüst szagú autókat akarnak eladni ezek a kis furmányos eladók.
Az utolsó csepp egy bécsi taxi volt, amit 17xxxkm-el :) árultak, rendes piaci áron, csak ezt az apróságot elfelejtették megemlíteni:(
Na itt kezdődik a közös történetünk.
Hazamentem, és bosszúból felütöttem a Hahu-t, és megnéztem a régi szerelmeket: -Subaru-
Nyilván benzines kell, nem baj ha nagyobb szíve is van, évjáratban kb.2010 utáni legyen, ha lehet automata. Ennyivel be is értem volna.
Az Imprezak nekem kicsit szűkek, a Forester nem az én világom, maradt tehát a Legacy és az Outback.
És mit ad a drága teremtő? Feldob az oldal egy friss hirdetést, 2010-es benzines 2,5 majdnem fullos sedant, tőlem 20km-re jó árban.
Na mondom ezt még elmegyek megnézem, mert ennyit megér, de ha ez sem lesz rendben, veszek magamnak és a feleségemnek egy BKV bérletet, és lemondok az autó vásárlásról.
Elmentem, megnéztem, és mivel egy Subaru kereskedés árulta, másnap foglalóztam. Persze előtte megérdeklődtem, mennyibe kerül a nagyszervíz, vannak-e típushibák, mennyire tekerték vissza az órát...:)
Na de milyen is valójában, egy összkerekes, automata, 2,5-ös benzines sedan, ami tele van egy csomó praktikus extrával?
Jó, nagyon jó. Fenntartása nem vészes, alkatrészek árai meglepően megfizethetőek.
Többen riogattak, hogy a gatyánkat is lezabálja majd a fentebb említett kombó miatt, de meglepetésemre, amikor átvettem az autót, 8,6 volt az átlagfogyi, amit én 8,4re tovább skótoskodtam vegyesben nyáron!!
8,4L/100km. Jelenleg a téli vegyes felkúszott 9,4L/100km-re, de akkor is. Kell ennél több? Kényelmes, nagy, ritka, és szép formájú sedan, ráadásul összkerekes és biztonságos...
Menetdinamikát tekintve egész jó, persze nem egy atomvillanás a szívó 167Le. De nekem tetszik. Elég.
Feleségem imádja, főleg a fordulóköre tetszik neki, mert szerinte sokkal jobb mint az előző autóinké.
Extrák a teljesség igénye nélkül: CVT automata, amit a kormányról fülekkel is használhatok:) vastag bőr az üléseken és az ajtókon. A hifi egész szépen szól. Fűthető ülések, digit klíma, motorosan behajló tükrök, esőérzékelős ablaktörlő és fényszóró mosó, nyitható és buktatható tetőablak, gyönyörű gyári felnik, gyári telefon kihangosító kormányról vezérelve, tempomat, és B oszloptól sötétített ablakok.

Most megint elindult a cserére buzdító vezérhangya, és elkezdtem nézelődni. 2016 utániakat nézegetek, de a legtöbb diesel, vagy tengeren túlról jött (mph óra,stb..), vagy olyan országban van, ahonnan nem szeretnék autót venni. Meglátjuk mi lesz, elkapkodni nem fogom.
Összességében nekem egy kellemes meglepetés volt az autó, egyáltalán nem bántuk meg, hogy megvettük.

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta addig, a kopó alkatrészek cseréje pedig normális.
- Példa: komplett fék csere munkadíjjal, összesen: br140.000.-
- Nagyszervíz-Vezérlés, motorolaj és váltóolaj csere munkadíjjal: 210.000.-

Ide hordtam szervizbe

Seibiko - nagyszervíz: gyorsak, de nem ügyfélbarát a hozzáállásuk, a fásultság látszik rajtuk

Emil Frey - kézifék mozgató motor garanciás cserélése: lassúak, és koszosan adják vissza az autót:( de legalább jó a várójuk. Ha osztályoznám őket, kb 5.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Tímár Autó Bp.
Alaposak, normálisak, ügyfélcentrikusak, és azt érzem, hogy úgy szerelnek mintha maguknak csinálnák:)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 207000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2009 (2009)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)