A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia/Octavia Tour (1996-2010)

Octavia/Octavia Tour 1.4 16v Tour 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető nagyvas

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? Mielőtt megvettem volt már jópár autóm, mindegyiket másért szerettem. Ijesztgettek az 1.4-es motorral, lehordták sokan a fórumon, ugyanakkor sokan istenítették. Van a családban egy 1.6-os kombi, szerintem ez jobban megy.
Nem akarom agyon dícsérni, mert nem lenne fair, szóval kezdjük a negatívumokkal: öreguras, cruisingolós kocsi, kis teljesítménnyel, elég f*s fékkel, nem túl kényelmes üléssel, gyerekcsináló apukás dizájnnal, abszolút nyárspolgári.
Ennyi a mínusz. Az összes többi plusz.
Szóval, eljön az a pillanat a családfő életében, amikor a benzin árak, meg a sok százezer kilóméter szaladgálás után, valami nyogodt, megbízható cuccra vágysz. Ez az. Halk, buta bálna, unott pofával elhalad mindenki mellett, nem érdekli semmi, csak teszi a dolgát. A váltója élvezet, a fenntartásáról annyit, hogy olcsóbb a kötelezője, mint a volt Thaliámnak, fogyasztása nálam városban 6.8, országút klímával 6,4 (100-140-es tempó))Kell ennél több? 1 literrel eszik többet, mint a dízelek, ebbe fillérekért veszel alkatrészt, nem romlik el ( az előző tulaj vezette a szervizkönyvet, tényleg minimális volt a 8 év alatt a javítani való. Kopó alkatrészek, meg gyújtótrafó, ami VW betegség). Az 1.4-es motort érzéssel és értelmesen kell vezetni. Városban hamar eléri az ötvenet, mert a az 1-2 fokozatok rövidek, viszont minél előbb felkapcsolsz, annál gazdaságosabb. A nyomaték? 127 Nm. 2 gyerek, asszony, kutya, teljes harcindísz a telekre, és ötösből nem kapcsolsz vissza az M0-n. 1300-as fordulattól húz, nem fullad. Nem tudsz vele sorokat beelőzni a 4-es úton, mert LENDÜLET autó. Ez durván azt jelenti, hogy a taxisok, meg én is úgy vezetjük, mint régen a Trabit négyesben - szabadonfutóval. Olyan, mint az orosz hátrahúzós matchbox, elindítod, aztán viszi a súlya. Ha leveszed a lábad a gázról, és persze már van kellő lendület a computere 0-t mutat, amivel azért rendesen lehet spórolni. Én olyan embereknek ajánlanám, akik nem száguldozni szeretnének, hanem stresszmentesen utazni olcsón.

Hibalista

- Hátsó ajtó emelő teleszkóp, motortartó gumibak, gyújtótrafó

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervízbe soha!Magán szerelő mester.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Thalia 1.4 RT Következő autója? 1.4 TSI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia/Octavia Tour 1996 (2003 - 2003)

További ítéletek (403 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)