Tuningolt 1.9 TDI 1998 Cordoba 180 ló
Szöveges ítélet
3 éve vásároltam az autót. Mai napig használom és bár jó lenne egy sokkal kényelmesebb, újabb és "vagányabb" autó nem szeretném és nem is tudom eladni, mivel nem kapom meg érte azt a pénzt amit beleöltem, hogy a motorja olyan legyen, hogy elfogadhatóan menjen. Jelenleg kb. 180 Le és mondhatni, hogy elég jól megy. Nyomatéka 400Nm körül mozog, ezért kellett rá kevlár kuplungtárcsát rakni. A motorban elég sokminden ki lett cserélve nagyobbra és újra (nem azért mert a gyári rossz volt), hogy teljesítményt növeljek.
Egy rossz szavam sem lehet az autóra még így sem, hogy nem a gyári értékeken fut. Az tény, hogy nagyon vigyázok rá, fűtött garázsban tartom és csak "indokolt" esetben nyomom neki.
Eddig 2x cseréltem hátsó lengéscsillapítókat, de azt is csak azért, mert ültetőrugókat tettem be és nem bírják. Remélem nemsokára jön majd a komplett futómű és akkor komfortosabb lesz és jobban fogja bírni a magyar kiváló utakat. 17"-os felnik vannak rajta /40-es gumikkal amik ugyancsak nem használnak a futóműnek, de így jól mutat és jól fekszi az utat.
Amit talán hátrányként tudnék megemlíteni az az ülések. Nincs tartásuk és fáj tőle a hátam, akárhogy próbáltam beállítani.
Összefoglalva, nagyon jó motort sikerült gyártaniuk és kijelenthetjük, hogy a VW csoportnak ez az egyik legjobb konstrukciója. AFN-es motorkód.
Hibalista
- Eddig semmi nem romlott el rajta, de tényleg. Olajat, szűrőket cserélem gyakran és ez nagyon fontos!!!
Ide hordtam szervizbe
Maszekhoz hordom, mert másban nem bízom.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Polo Classic | Következő autója? | Gyári sport valami |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
