Tudja, amit tudnia kell
Szöveges ítélet
Nagyon sokáig nézegettem a kategória autóit, végül az ára miatt lett befutó, mert így egy elég komoly felszereltségű autót vettem (manuális klíma, tempomat, bluetooth, USB-AUX autórádió, metálfény, elektromos kézifék...stb.) téligumi szettel együtt annyiért, ahonnan más kategóriatárs alapmodellel indult. Sok jót olvastam az újabb Renault-król, és mindenki pozitív volt, szóval belevágtam. Ennyi idő után csak elégedettség hangján szólhatok.
Nagyon jól néz ki kívül-belül, az anyagok és az összeszerelés abszolút minőségiek. Elől hatalmas hely van, és nem lóg rá a könyöklő a kézifékre, mint ahogy az Opelnél, vagy a VW-nél, sőt még két pohártartó is befért. A kezelőszervek most már logikusak, én nekem a kormánykerékbe épített gombok kezelése is problémamentes, azonban az autórádió kicsit nehézkesen veszi be az mp3-lejátszómat.
A motor nem túl erős, sőt néha kifejezetten erőtlen. Hármasban-négyesben élvezem vele legjobban a vezetést, akkora már elkapja a lendület, és éreszhetően van még benne tartalék. Lendületes vezetésre alkalmas, száguldozásra nem. Autópályán gyorsulni nem tud, de 130-ra (haha) beállított tempomattal való autózgatásban zseniális, kellemes, csendes.
A fogyasztása nekem a kicsit lendületesebb stílusom miatt nem olyan pozitív, klímával 5,8, klíma nélkül 5,4 a városi üzemmód, az autópályán simán 7 körül van az átlag, de ha 140-el megyek, akkor már azért 7,5-8 is van.
Mindent összevetve, nem élményautó, de mégis nagyon szerethető, használható.
Hibalista
- Semmi. Egyszer valami üzenet, hogy
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | 9-3 (egyszer összefog jönni, tudom:) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
