A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2008)

Mégane 1,5 dCi Grandtour Dynamique 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Tágas, Dinamikus, Takarékos

Szöveges ítélet

Hamar beleszaladt a 35e km, ami határozott kényelemben és nyugalomban telt, leginkább autópályán országúton. A beépített navi hasznos, nem felejti az ember a lakásban, és nem törik fel az autót érte.

A motor a méretéhez képest igen erős, dízel létére pörgős közvetlenül reagál a gázadásra és erőteljes gyorsításkor roppant csúnya hangja van, amit csak a turbó fütyölése feledtet kissé. Az ereje ellenére lehet hogy az 1,9 dCi jobb/gazdaságosabb választás autópályára, illetve az új 1,6 dCi-re is kíváncsi lennék. Persze a költségeknek után a kellene számolni.

A váltó kellemes pontos, de még látok perspektívákat a fejlesztők előtt (6 sebességes manuális). A közérzet és a minőségérzet rendben, de vannak bosszantó dolgok, úgymint ablaktörlés (az automata néha nagyon ügyes, gyorsan tanul, de van olyan fajta eső amikor reménytelen), esetleges zörgések. A hibák szerintem erősen a hanyag összeszerelésre utalnak.

A csomagtér nagyon rendben van, a pakolhatósága praktikussága okés. A kormány eléggé túlszervózott, több közvetlenség jó lenne és ez elmondható a futóműről is, ami elsőre kicsit imbolygósnak tűnik, de ha kell összeszedi magát és a bódét. Összességében egy remek utazóautó.

45e km-nél minden rendben. A fogyasztás mintha kicsit csökkent volna, leszámítva persze a gázolajcsorgatós időszakot. Kicsit több mint egy év után az ablaktörlők gumijai kezdenek elfáradni.

100e km-nél még mindig újszerű. Az ablaktőrlő lapátok végül kb 2,5 évet birtak. Gyári szettel pótoltam, drágállottam, de lehet hogy hosszútávon megéri..? Majd meglátjuk.

150e km-nél még tart a frizura. Semmi sem kopott vagy lötyögős, bár ez az autópályás használat eredménye is. A hat éves akkumulátor volt már nagyon gyengécske ez időnként "Check Vehicle" hibaüzenetet eredményezett. A DPF szenzort sikerült kitépni, illetve szaporodnak a karcok, de ez nem az autó hibája. A gumikéderek kezdenek lassan vetemedni, különösen a csomagtérajtónál.

250e km. Még mindig minden működik. Lesz majd a klímával gond mert szörcsög. Féktárcsa fékbetét csere esedékes és ez egy nagyobb tétel lehet az integrált csapágyak miatt. Na de 250000 kilométert bírtak a tárcsák és a betétek !
Öregszik de nem csúnyán. Elégedett vagyok. Ekkora futásteljesítmény után azt hiszem leírható, hogy jó választás volt. Az ablaktörlő alatti vízelvezetőkre ügyelni kell. Nagyon gyorsan eltömődhetnek és akkor a víz az utastérbe jut. Szerintem bosszantó tervezési hiba, trehányság. Kár érte.

A kilincseken látszik kicsit a használat, könnyen lejön az ezüst festék a műanyagról, kilincsek alatt apró karcok vannak.
A kipufogócső körül futó hővédő burkolat hozzáérhet a csőhöz, ha pl a növényzet ráhúzza. Ilyenkor utána hangosan zöröghet, de könnyen orvosolható.
A vegyes fogyasztás 5 liter körül alakul autópályán 120km/h-val utazva, és a sebességhatárokat betartva. 130km/h-nál ez inkább 5.6 liter.
Ajánlom a gyári üléshuzatokat, keserves feltenni, de nem líg-lóg és jól véd.

Hibalista

- Karosszéria illesztési hibák - garanciális - Csomagtérajtó Zörgés - Magától megszűnt - Hátsó ablakmosó lassú reakcióideje visszafolyásgátló szeleppel orvosolva - Pár száz forint anyag + pár ezer forint munkadíj - Főtengely szimmering csere - garanciális - Halk de kitartó zörgés a bal hátsó ajtóból - meglátjuk garanciális-e. - 1. frissítés: Gázolajfolyás gyártási hiba (vagy főtengely szimmering csere közben történt valami?) miatt egy csőnél. A gázolaj a kuplungtárcsát is tönkretette. Ennek cseréje közben derült ki hogy a 2 tömegű lendkerék sincsen rendben. A felsoroltak garanciálisan cserélve lettek. - 2. frissítés: Rendszámtábla világitás beázott (8€), ajtók felőli zörgések (a kilincs alatti szenzorok kilazultak) csomagtérajtón lévő lámpatestek kilazultak - garanciális javitás, Futómű felől van egy kis nyöszörgés, de nem látszik semmi, a szerviz szerint ki kell várni. Kavicsot kapott a ködlámpa ez 200€ volt munkadíjjal. A szélvédő kavicsot kapott erre egy 800 Eurós ajánlatot kaptam. (Németország) - 3. Frissítés. Akkumulátorcsere hat évesen - 4. Frissítés.: Ajtó határolók kattognak, apránként cserélve. Rendszámtábla világítás csere megint. Hamarosan féktárcsa fékbetét csere esedékes, ez állítólag egy nagyobb összeg lesz, mert a fétárcsák a csapágyakkal egybe vannak építve.

Ide hordtam szervizbe

Iniciál Mosonmagyaróvár/Győr

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Car Union Döhren/Barsinghausen

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift Következő autója? ZOE
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2008 (2009)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)