Olcsó, praktikus, de legalább ufó
Szöveges ítélet
Amikor megvettem az autót már eléggé fent fogott a kuplungja, de még azért beletettem 25ezret, mire csúszni kezdett. Taxiként használtam, így a futóműről nem nagyon írnék rossz kritikát, bár többet cseréltettem kormányösszekötőt majdhogynem, mint olajat.:D Szóval a futómű nem nyerte el a tetszésem, bár a pesti utak sem az övét. Kb 100.000 km után megadta magát a generátorom fesz szabályzoja. Túl sok minden nem jött ki rajta. Előttem újították fel a magasnyomásút 30.000 km-el. Nálam a generátor adta meg magát, illetve sok év után elkoszolódott a hűtő. Ha valamelyik típusra, erre tökéletesen illik, hogy meghálálja a jó minőséget és sokszor a gyári alkatrészeket. (Gondolok itt gyári termosztátra, szűrőkre és az 5w30 olajra. Az autót sajnos 460.000 km-nél összetörték (a parkolóban ******).
Ezután következett, hogy meg kellett csinálni az egész bal oldalát szinte, de akkor már levettük a taxifóliát róla, így végül úgy döntöttünk, hogy asszonynak jó lesz.:) Ha már teljesen szétszedtük, akkor miért ne csináljunk belőle egy jó családi autót? Felújítottam a magasnyomasut, a porlasztókat, kicseréltem majdnem a komplett levegő rendszert, új csapágyak stb és közel 800.000 forint volt a javítás, ami minden pénzt megért. A motorja is teljesen fel lett újítva, az utastér újra húzva, a karosszéria néhol kiegyengetve és minimális gittel, újra fényezve. Azóta is békés családi autó és minden happy.:)
Én nagyon szerettem, bár sosem hagyott cserben. Egyszer állt meg, a töltés miatt, de ha nagyon akartam volna, elment volna lábon a szervízig. Nem akartam nyúzni. Hálás kis jószág a mai napig. Nem számít mit tankolsz, nem kell neki prémium, csak néha taposd meg a lelkét, ügyelj a rendszeres olajcserére (8-12.000km) és sose lesz bajod. Számomra 5* megbízhatóságból. Ez az autó írta át bennem a francia autókba vetett hitem.
Fotó 1: (Főtaxi) A vásárlás pillanata
Fotó 2: A baleset előtt 2 héttel
Fotó 3: A javítás és a helyreállítás, illetve felújítás után .:)
Hibalista
- Kuplung, a vásárlás utan. - Egy kevés olaj és szűrők (kb 28 olajcsere) - Termosztát (nem gyári volt benne, de orvosoltuk) - A generátor feszszabályzó - DPF (480.000-nél megtelt, úgyhogy kifúrtuk, jóvanazúgy) - És a futómű töménytelen mennyiségben. - A porlasztók és a motor később sem lett kuka, csupán ha darabokra volt szedve és ennyi volt benne már a kilométer, gondoltam mindenkinek jobb lesz ha felújítjuk.
Ide hordtam szervizbe
OM autószerviz. Alapvetoen megcsinálták mindig az autót, csak drágán, na meg nem azok kerültek bele amit megbeszéltünk.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Kőbányai 35, Timi szervíz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 297000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 260000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Opel Corsa C 1.2 ecotec | Következő autója? | Skoda Octavia RS L&K 2.0crtdi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
