A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2008)

Mégane 1.5 dCi Privilege 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

megfizethető és minőségi

Szöveges ítélet

Előző autóm egy 170 lóerős Laguna 2 volt és félve ültem át egy 105 lóerős autóba. Ha őszinte akarok lenni, mivel volt 1 hónap autómentes időszak, nem vágott mellbe a teljesítménycsökkenés. Nyomatékos motor ez így ritkán hiányzik csak a PDTDI bűntetés lehetősége autópályán. :) havi 5-6 ezer kilométert vezete az autót így a fogyasztás és az utazási kényelem volt a fő szempont a választásnál. Nos, nem találtam ilyen színvonalat ilyen árért. Nem bántam meg, sőt. Bézs az autó és ez megdöbbentően növeli az otthonosságát, nem koszolódik jobban mint egy sötét ha ésszel használjuk. Ezek a kárpitok valahogy lepattintják a koszt szerencsére. Felszereltsége tökéletesen kényelmessé teszi a vezetést, nem köti le feleslegesen a figyelmemet (autó fény és ablak) a kedvencem mégis az USB port a hifin:) Az egyetlen komoly gondom vele, hogy mivel 2 m vagyok, az autó 3 személynek kényelmes, bár igazából 2nek tökéletes, holott 5 ajtós.. A fogyasztása szerintem lábfüggő, városban nagyon max 5 liter elég neki, autópálya miatt lett bő 6. Lehet, hogy az 1.9 jobb választás, bár a fene se tudja. 70-nél Hungárián 6.-ban tempomattal 3L:) Érdekes, hogy tiltásig húz, a vége nekem valahol kicsit 200 fölött van de ott már repülni akar.., az ESP letiltja a kéziféket, lehet, hogy csak nekem új élmény ez de ki lehet kapcsolni így "hülyegyerek módban" is használható. A menetstabilizálása NAGYON jó, olyan helyzeteket fog meg, hogy hűha. Szeretem tudni az autóm határait. Nem versenyautó, a Laguna az volt. Elégedett vagyok vele, bátran ajánlom mindenkinek, a mai Renaultok már nem megbízhatatlanok mint régen. Jó döntés volt.

Hibalista

- még semmi, a gumis letörte a nyomás jeladót de kifizette a kárt, nagyon korrekt, (Kecskeméten a TEsconál :) és betört az első szélvédő egy kavics miatt, casco 0 önerővel kicserélte:) )

Ide hordtam szervizbe

Renault CSepel

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Laguna II Privilege 2.0T Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2008 (2009)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)