A forma kemény, a motor szerény
Szöveges ítélet
Legfőbb erénye a szépsége, ez nem vitás. Feketében, 17" kerekeivel, még ma is megnézik. Szerencsére szépsége mellé eddig a minősége is mérhető. Igaz nagyon keveset fut, 3. autóként van használva, de egyelőre mindene feszes. A legjobb olajat és szűrőket kapja, a gyári intervallumnál természetesen sűrűbben. Amit említenék, a 3 ajtósság oltárán feláldozott ajtózsanérok, amik kattogással jelzik, hogy az ajtó nyitva áll. Az ülés jól beállítható az én magasságommal is (202cm), persze mögöttem semmi hely nem marad, de hát amúgy is 2 személynek kényelmes. A vezető ülés átlagautónál nagyobb oldaltámaszai ki és beszálláskor nagyobb igénybevételt kapnak, ekkora futás mellett még nem látszik rajtuk számottevő kopás, nyúlás, de nagyobb futás, napi ki/beszállás mellett erre érdemes lehet odafigyelni. Beltere szép, igényes. Sokan be is pillantanak még a mai napig is. Két apróság, váltógomb "bőr" borításáról egy réteg lekopott és a kártyanyílás körül, ahol a kulcskarika hozzá ér a középkonzolhoz, meglátszik a nyoma. Csomagtere használható méretű, viszont magas és szűk a nyílása, de ha már bent van, ott jól pakolható.
Hibalista
- semmi, remélem így is marad.
Ide hordtam szervizbe
Renault márkaszerviz, Kaposvár.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Magán francia autó szerviz, Kaposvár. Ex-márkaszervizes szakik, végig az autó mellett lehet maradni szerviz közben, a márkaszerviznél olcsóbban, ugyanolyan (vagy jobb) minőségben.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Thalia | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
