A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2008)

Mégane 1,5 dCi, 1,9 dCi 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

élhető, használható

Szöveges ítélet

Akkor: szerencsés vagyok, mivel mindkettő diesel kocsit is használhattam az elmúlt hetekben, de ne ennek módjáról szóljon rövid karakterhalmazom.
Számomra a 2,2 D-CAT Auris után felüdülés volt, igaz én Francia "vaspárti" vagyok. A Japán gépek lelkét nem sikerült még megtalálnom, lehet az én hibám, de nem szeretem a sterilséget. Minőségre az eddigi öt Francia autó használata mellett sem tudok rosszat mondani. Részemről az autó egy szeretni való használati eszköz, ha megadom a gondoskodást, akkor nem fog cserben hagyni.
Az 1,5 dCi motort ismertem már korábbról (Clio, Megane II). Nekem kicist gyengének tűnt és sajnos hangosnak is, ezért nem igazán lehet lépni vele, persze ha szükséges, akkor lehet igyekezni vele, de senki ne számítson valami extra élményre vagy tempóra.
Az 1,9 dCi (scenicben használtam) sokkal jobban passzol az autóhoz. Eléggé megegyező útvonalakon közlekedtem velük, de az 1,9-es közel 1 l-es fogyasztáselőnybe került az 1,5-ös ellenében. Részemről ez csak annyit bizonyít, hogy az alulmotorizált autók sokkal gazdaságtalanabbak, mint az optimálisak. A környezetről most ne mis ejtenék egy szót sem, pedig megérne egy misét.
A futóműve: lehet elavult konstrukció, de az első pillanattól kezdve együtt él az ember az egész vassal. Egyszerűen együtt mozog az ember az autóval, kiszámíthatóan és érzékletességgel. A fékerő és a kormány lényegesen kezelhetőbb, mint az előző generációnál.
Sajnos a hátsó helykínálat valóban ismét nem egy felemelő érzés, ezt nem sikerült eltalálni. Az első üléseknél fedeztem fel egy hibát: nekem rövidnek tűnik az üléspad. Nem értem meg, hogy ha a hellyel spórolni is kell (mondjuk a törésteszt miatt), akkor az üléshosszabbítást miért nem alkalmazzák szélesebb körben, talán nem lenne akkora összeg..., vagy akkor nem vennénk kategóraváltással egy nagyobb autót...?
Összességében az autó egy nagyon használható eszköz, a hangszigetelésen jó lenne ugyan javítani, de aki szereti a Franciát, az nem csalódik! Kifejezetten jó a hifi és a kezelőszervek használhatósága.
Részemről a Coupe a favorit, mert annak egyénisége is van, de a várható 1,4-es turbó motor lesz talán az igazi jó választás itthon. Alacsony adóbesorolások mellett nagyon kultúrált nyomatékgörbe látszik.
Hirtelen ennyit írnék, de az ár és felszereltség tekintetében nagyon jó választás, kérdéses viszont az értéktartatlansága a továbbiakban is olyan rossz, mint eddig, akkor csak az tegye bele a pénzét, aki több évig tudja használni.

Amúgy: ki ne szeretne franciázni :)?

Hibalista

- Még nem tudok ehhez hozzászólni...

Ide hordtam szervizbe

Renault60

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Auris Következő autója? Scenic?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2008 (2009)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Nagy" fehér

Mégane 1,4 Base Limousine - 2008
2011.05.31 60000   1,0

1.5 DCi 196000 km után

Mégane 1.5 DCi - 2013
2020.10.17 165000   -

A család barátja

Mégane Megane Grandtour 1,5 DCI - 2007
2011.10.04 100000   3,0

A forma kemény, a motor szerény

Mégane coupe 1.6 16V - 2010
2013.05.14 35000   3,0

A második

Mégane 1.5 dCi - 2010
2014.07.29 4000   5,0

Aki nem szereti a francia autókat, úgysem fogja megérteni...

Mégane 1.5dci Grandtour Privileg - 2011
2011.06.01 80000   4,0

Az új kedvenc

Mégane 1,6 DynamiQue 110LE - 2009
2009.04.19 1500   4,5

Csajozós/Pasizós Verda

Mégane coupe - 2009
2010.02.02 15000   3,3

Csinos

Mégane 1.5 DCi 86LE - 2009
2009.07.03 2000   3,0

Egyszerűen csak: "CICUS"

Mégane 1,6 16V Expression 110LE - 2009
1999.11.30 2500   5,0

Első autóval 70ezer km hibamentesen

Mégane 1.5 dCI - 2013
2019.02.02 70000   -

Ergonómiai katasztrófa!

Mégane Grandtour - 2009
2010.04.26 15000   1,4

Fehér "villám"

Mégane 1,6 Dynamic - 2009
2010.03.05 17000   4,5

Francia sármőr - a nagyétkű

Mégane 1.4 TCE Grandtour Dynamique - 2010
2016.11.11 11000   -

GT style

Mégane grandtour 1.6 dCi dynamique - 2013
2014.05.14 90000   4,0
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)