Csajozós/Pasizós Verda
Szöveges ítélet
Állat jól néz ki. Mindenki ezt mondja elsőre. Meg, hogy csajozós verda. (Bár ezt csak a hapsik mondják és csak ők nézik meg.)
Lehet, hogy pasizós autó és a feleségemnek adom. (Majd még eldöntöm.)
Kényelmes, ritka jól magamra tudom szabni, bár kicsit fura az ülés, mert olyan mintha jobbra dőlnék benne. (Könnyebb a Nő combjait fogni.) Remélem a tervezők csinálták így, nem a gyártási tűrés. (Francia autó lévén bármelyik lehet igaz.) Már alacsony sebességtől a futómű kopogása és gumik zaja jelzi, hogy egy olcsó autóban ülünk amiben a zajszigetelés nem elsődleges szempont. Úgy 80-tól már a motor és szélzaj is felerősödik.(szerintem nincs rendben az ajtótömítés a szerviz szerint de) 3000 fordulat fölött a motor zaja, úgy 130-tól kimondottan zajos.
Sajnos már 3000 km után zörögnek az ajtókárpitok (mi lesz később).
A futómű remek. Feszes, kezes nagyon pontos íveket lehet rajzolni vele. Bár Budapest útjain kíván némi kompromisszumkészséget.
A kormány általában túlszervózott. Parkolásnál erősen meglendítve magától körbefordul. (Lehet, hogy hajót vettem) Nagyobb tempónál már jobb, de visszajelzés, mint videójátékon semmi. (Bár játszottam már olyan konzollal amin sokkal élvezetesebb és bőségesebb visszajelzést kaptam.) Látom, hogy mit csinálok, de nem érzem.
A féket szokni kell. Egyszerűen túlérzékeny. Nem adagolható pontosan.Általában az autóban alkalmazott rásegítésekről elmondható, hogy a kevesebb sokkal több lett volna.
A motor olyan mint vártam. 1,6 benzin.
Normál közlekedésre tökéletesen elegendő, ha kicsit megtiporom még megy is. A motor hangja ronda az embernek nincs kedve kínozni. A turbós benzinesek biztosan jobbak lehetnek, de sajnos már ezzel kell élnem.
A kárpit zörgései, járdán parkolásnál a karosszéria nyöszörgése, az ajtónyílások résméretei, az ajtók beállítása (már kétszer kellett újra beállítani a lógó ajtót.) jelzik, hogy "pontos összeszerelés" és "merev karosszéria" még mindig csak a marketingesek által ismert fogalmak. A mérnököknek és a szerelőknek még nem mondták el mit jelent.
Nem ezzel az autóval fog a Renault kilábalni a válságból.
Összességében az autó közepest érdemel.
Pasizós Verda lett.
Kár érte. Én nem tudok együtt élni ezekkel a hibákkal, az asszonyt meg nem különösebben izgatják.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | accord | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
