Renault Nyékihez ne vidd a kocsidat!!!
Szöveges ítélet
A kocsi nagyszerű, a trafó típushiba (volt, csere óta megoldódott). Jól megy (vége 190), normálisan fogyaszt (télen 7,5 nyáron 6,5-7).
Egy probléma van vele. Meg kell keresni a hozzáértő szerelőt, mert a márkaszervízben csak találgatnak, és ürítgetik a pénztárcádat. Egy példa: nem bíztam a francia gumiban, ezért már 60000-nél cseréltettem vezérműszíjat is. A cserélt alkatrészek: vezérműszíj, görgőkkel, vízpumpával, ékszíjjal; első fékpofák, féktárcsa, olaj, négy szűrő (olaj benzin pollen levegő). Magánszakinál ez került 125000,-Ft-ba, ami totál korrekt. A Renault Nyéki adott egy 260000-es árajánlatot!!! A 60000-es szervíznél kiderült, hogy az előző 30000-es átvizsgáláskor nem cserélték ki a levegőszűrőmet. Feljegyzés készült, ment a Renault Hungáriának, elutasította, mert nem "szakszervíz" készítette a szakvéleményt. Naná. Kéz kezet mos... Most hajtom a járgányt 5000-el, hogy kiégjen a lerakódott korom. Bírja :))
Hibalista
- 2005:
- - 1 db trafo, csere bontottra 7000,-
- 2006:
- - 1 db trafo, csere 50% engedménnyel 4 újra, más típusúra: 41000,-
- - A fék visszajelző kábelét szándékosan elvágták - valószínűleg a szervízben, abban a reményben, hogy a leállt ABS miatt majd riadtan rohanok vissza hozzájuk. Javítási költség: egy üveg whiskey-t viszek a srácnak, aki megforrasztotta :)
Ide hordtam szervizbe
Renault NYÉKI (mocsokék)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Mester
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Megtartom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
