Plüssfotel
Szöveges ítélet
Közel 10 évig használtam, ezalatt a legtöbb kopó-fogyó ezmegazt már többször cserélték rajta. A felfüggesztése érzékeny, minden szerviznél találtak valamit amit cserélni kellett.
Nagyon kényelmes, plüss fotelek, himbilimbi futómű, úthibákat, kátyúkat alig érezni. Ebből következően menettulajdonságokról nem érdemes beszélni. 17 évesen semmi rozsda. Városban 7.5-8l klíma nélkül. Ahogy öregedett, kopott, szép sorban ment rajta tönkre minden míg végül sikerült az utolsó pótkulcsát is elhagyni egy havas téli estén. És itt kezdődött a tortúra és gyötrelmes halál: új kulcsot csak márkaszerviz tud csinálni hozzá illetve azt felprogramozni.
A kulcs 45e, egy hét alatt megjött, a programozás elvileg fél óra és 10e. Na ez nem sikerült, hibakód szerint immo gyűrű rossz, azt megrendeltem, megérkezett egy hét alatt, majd egy hétig hozzá sem nyúltak az autóhoz. Ekkor kicserélték, nem sikerült programozni a kulcsot. Azóta ott áll a márkaszerviz parkolójában, nem lehet elindítani, és senki nem tud semmi okosat mondani, de innen még alsó hangon lenne vagy 60-100e forint, hogy megpróbálják (programozás vagy immo kiütés) és talán sikerül talán nem. Sajnos elérte a Renault-halál, meghalt az elektronika és innentől ez gazdasági totálkár.
Korához és árához képest kifejezetten jó, kényelmes, viszonylag olcsón fenntartható autó. Kár érte, kiváló ügynök volt.
Hibalista
- Munkadíjjal együtt a költségek - Vezérlés-szíjak-vízpumpa (80e km-enként) 80e - Leömlő kilukadt 55e - Hátsó lengéscsillapítók 30e - Első féktárcsa, betétek 50e - Hengerenkénti gyújtótrafó 13e (2x) - Műszaki, olajcsere, szűrőcsere, szilentek, ilyen-olyan kopó-fogyó biszbaszok 60-100e / 2évente - Féltengely 50e - Váltótartó bak 10e - Akku 30e 6-8 évente - Elhagyott kulcs 55e gyári, programozással - - Ezeket már nem csináltattam meg: - Ventilátor fokozatszabályzó előtét ellenállás 30e újonnan, 5e bontottan - Hátsó ajtó gázrugók ?e - Klíma kompresszor ?e - Kormánymű felújítás 120e - ECU/Immobilizer gazdasági totálkár
Ide hordtam szervizbe
Érdi Team
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Renault márkaszerviz
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Opel Astra 1.6i GL (1993) | Következő autója? | Megane |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
