A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane Megane Break Alise 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Makrancos málhásló

Szöveges ítélet

Ismeretségünk úgy kezd?dött, hogy egy kompakt kategóriás, hátsó ülésen, feln?ttek számára is helyet kínáló, autót kerestünk, ami rendelkezik kis gyermekek csomagjainak szállításához szükséges csomagtérrel (babakocsi, kiságy stb.). Eredetileg az ötajtós modellt szemeltük ki, de a hátsó ülés próbájánál kiderült, hogy a szép tet?vonal keresztül halad egy 185 cm –es feln?tt fején.
Tehát jött a kombi egyenes tet?vonallal, impozáns csomagtartóval (485 l / 1600 l), kellemes íves karosszériával és gömbölyded m?szerfalával. Az ülések kényelmesek, a kapcsolók jól kezelhet?k, a m?szerek átláthatók, kivéve a kézifék kontrol lámpa megemelt kormánynál.
A hátsó utasok persze nem ezt a kényelmet kapták. Hátul a f?tés és a klíma némi lemaradással érvényesül kb. 10 perc és itt nincsenek tárlóhelyek sem. Aki hátul középen ül annak nem árt ha 1,5 m hosszú karja van és nem szélesebb 50 cm –nél. A hosszú kar, a csomagtartó hátuljában, a mennyezetre szerelt hárompontos biztonsági öv megszerzéséhez szükséges. Persze nem elég megkaparintani az övet, rá is kell jönni a használat módjára, miszerint jobbról és balról is be kell kapcsolni magát az utasnak. Ehhez a m?velethez szükséges a keskeny felépítés, mert különben az ül?lapba rejtett kapcsolódási pontok az ember ülepe alá kerülnek.
Kiemelend? a rádió, kormányra szerelt vezérl?je, mely jól használható, kényelmes és ráadásul alapfelszerelés, mint az ABS, vészfékrásegít? és a négy légzsák.
Az 1,4 l –es motor 98 LE és 127 Nm –rel egy – két személyjel lendületesen mozgatja az autót. El?zésre 3500-4000 –es fordulatszám ajánlott vagy egyenes, üres útszakasz. Több személyjel vagy megpakolva dicséreteinket a bels? térre mintsem a motorra pazaroljuk. Az autót lehet sportosan vezetni, de nem érdemes ez inkább a hangjában és a fogyasztásában mutatkozik meg mintsem a menetteljesítményben.
A kocsi el?nye kétségtelenül a csomagtér kialakítása 1000x1500x800-as csomagot könnyen be lehet pakolni és rögzíteni, de el?tte célszer? a rögzít?hevedereket a csomagtartó padlója alatti tárolóból kivenni. Az a rejtett tároló akkora, hogy a hólánc, rohamásó, jégoldó, szerszám, térkép els?segélycsomag, háromszög, keszty?, pótkerék, emel?, izzókészlet, tartalék ablaktörl?lapát, gumipókok, hevederek stb. kényelmesen elfér benne. A cucolást segíti a espace-t?l örökölt tet?csomagtartó, melyet tet?spoilrenek álcázva mindig magunknál tarthatunk. Ez a megoldás vadriasztósípként is használható. Én 160 alatt nem halottam még hogy fütyülne, de a szarvasok mindig elpucolnak, ha jövök.
Egyébként öt személyjel megpakolva is er?lködés nélkül képes 160 km/h menni az autó, s bár ekkor már jól halható zajok vannak, hála a sebesség függ? rádiónak a zene még élvezhet?.
Az autónak nem csak a reklámja jó, a biztonságot illet?en, én teszteltem valóságos ütközési helyzetben is. Esetünkben egy 16 m hosszú kamion nézet minket leveg?nek. Könnyed mozdulattal az oldalunkba kanyarodott, majd 30 m tolt miel?tt négy sávon át a szembeforgalomba dobott volna minket. Az eredmény, kissé megcsúnyult karosszéria „le lettek heggesztve az ajtók”, de mind hárman sérülés nélkül kiszálltunk a kocsiból (be voltunk kötve) és a lényeg, hogy az utastér egyáltalán nem deformálódott.
A Megane gyenge pontja a megbízhatósága. (Lásd. 8 db-os hibalista) Becsületére legyen mondva, ha meg is ált némi torokköszörülés után mindig elindult és saját lábon biceget be a szervizbe. (Kivéve aksi cellazárlat.)
Összességében a kocsi jól málházható, kényelmes és jól érzi magát a szervizben, hisz mindig ismer?sként üdvözlik.

Hibalista

- 1. (1 hónap) Fékmunkahenger (Garancia)
- 2. (13 hónap) Klimaboksz csere (Garancián túl, garanciában)
- 3. (13 hónap) Motorforgás érzékel? kontakhiba (Garancián túl, garanciában)
- 4. (13 hónap) Riasztó megbolondult (Garancián túl, garanciában)
- 5. (22 hónap) Motorforgás érzékel? kontakhiba (kb. 1500.- Ft, 1 óra)
- 6. (26 hónap) Törés a hátsó futóm?nél (1.500.- Ft, 1,5 óra alatt megheggesztve)
- 7. (27 hónap) Akummulátor cellazárlat (15.000.- Ft új aksi, Assistance 1,5 óra alatt)
- 8. (28 hónap) Gázbovden fennakadt (10.000.- Ft, 3 nap míg meg jött az alkatrész)
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Nyitrai Pécs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 19 RN Következő autója? Renault II. Grandtour 2.0 16V
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A metilkék metál Megane és a Fiú története

Mégane 1.6 16v Coupe - 1999
1999.11.30 3100   -

"A megbízható öreg lajhár"

Mégane 1,4 ECO 70 PS - 1996
1999.11.30 129500   -

(?) Utat mutat (?)

Mégane 1.6i 16v Monaco - 2002
1999.11.30 25000   -

(Családi)limuzin

Mégane 1.4 16 V - 2003
1999.11.30 60000   1,0

1.6-os 110 lóer?s, Metál Manci

Mégane 1.6 16V - 2002
1999.11.30 41000   -

1.6-oshoz képest...igen jó

Mégane 1.6 16v Classic Expression - 200
1999.11.30 60000   -

310000 km és még mindig nem, nem akar megdögleni!

Mégane 1.6 RT Business - 1998
1999.11.30 130000   3,0

4 év = 4 kerék 4 felé

Mégane Megane Alize Break 1,4 16V - 2001
1999.11.30 83000   1,8

A 75 lovas csigazabáló hétvégi városi gyilkos

Mégane 1,4 RN Berline - 1999
1999.11.30 30000   3,0

A Renault-nál miért nincsenek mérnökök?

Mégane 16 RXE Classic - 1999
1999.11.30 17000   2,3

A család kedvence

Mégane 1.4 ALISE - 2003
1999.11.30 13000   -

A családi mindenes

Mégane 1.4 16v (95LE) Alizé - 2002
1999.11.30 18000   -

A csodálatos francia hölgy

Mégane 1.6 Classic Monaco - 2002
1999.11.30 70000   -

A dilemma

Mégane 1.4 16 V - 2003
2008.02.01 112000   -

A fehér sell?

Mégane 1,9 TDI - 1998
1999.11.30 168000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 23

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)