Jóbarát
Szöveges ítélet
Egy igen kényelmes, konfortos autó. Több europai körutat csináltam vele, cserben sohasem hagyott. Jól gyorsúló megbízható motor. Igen takarékos fogyasztás. Ez a megállapításom nem igaz sportos vezetési stilús esetén. Kifogástalan, er?s, megbízható fékek. Gyenge pontja -legalább is a hazai utakon- a futóm?. Azt mondják Nyugaton, hogy ott az alkatrészek (futóm?) élettartama duplája az itteninek. Viszont mi itt autózunk. A gyujtástrafo a Sagent-nél tipushiba, szerncsére én id?ben észrevettem, mielött nagyobb bajt csinált volna. Sajnos a Renault csak akkor hitte el, hogy ezért anyagilag felel, amikor ezt a Bíróság joger?s itéllete -kérésemre- kimondta. Összeségében egy jó, üzembiztos alsóközépkategóriás autó. Autópályán -Németország- tartósan 150-160-as tempóval szedte a cip?cskéit. 5 év után most cseréltem le, jó szivvel emlékezem rá.
Hibalista
- Egyedi gyujtástrafok, széls? gömbfejek, kormány-axialcsuklók, hátsó legéscsillapitók, hátsó fékhenger. (Kb. 200000 Ft. utángyártott alkatrészekkel)
Ide hordtam szervizbe
Renault Békési Vecsés
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
R. Budapest- Kelet Pest
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 69000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Peugeot 407 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
