Lomha jóság
Szöveges ítélet
Céges autó. Volt. 110.000km-rel adtam le. Háromszor járt trailer-en. (vezeték lecsúszás, generátor csere, ékszíjfeszítő) Kényelmes, puha, állíthatóságban az ülések ok, hőfokszabályozás rendben, ablaktörlő szakaszossága (állítható) rendben. Kormány csak magasságban állítható, biztos marha drága lett volna még a hosszirányú állíthatóság is. A kormányszervó puha, a kerék anyaga rémes, ezt biztos negatív csúcsra pályáztatták. A váltó kicsit akad, de jó váltási érzetet ad. A kilátás hátrafelé gyerekgyilkos, előre rendben. Van az a szög, ahonnan tényleg limuzinos a látvány. De csak egy kiseggesedett Mégane, balkézről. A villanyablakok (4) jó, hogy az alapfelszereltségbe tartoznak, az újból már kispórolták ezt. Az automata módot mindig harmadikra találom el. Ahogy bemozdul a keretben az üveg, szépen meglöki a kárpitot is kifelé...mókás látvány... A kartámasz béna helyen van, vagy én vagyok kretén testfelépítésű. Deréktámasz is van, nem használom, de van.
Annyira olcsónak terveztek mindent, hogy ordít. Nem egy celeb ez, hogy folyton tapogassuk. A motortérben a vezetékelés is erre enged következtetni . A szentlélek tart mindent.
A tempomat egy áldás, nagyszerű. Bár, ha 130-ra állítom, mondjuk, akkor is néha leengedi egészen a sebességet majd' 110-ig, s utána visszagyorsít... Ki érti....?
A rádió nagyon gáz, a kezelőszervek nem logikusak, a kormányvezérlőt még most sem értem. A hangja pedig pléhdoboz, inkább kapcsoljuk ki, ha tehetjük.
Távolsági fényszóró alig okoz nagyobb beláthatóságot. A tesztben (TC) volt megjegyzés a csomagtartóról hiányzó lehúzóra. Tényleg nincs, én a zárba kapaszkodom, nem zavaró. Túl nagy a csomagtartó, a belsejét nem is látni. A belógó zsanérokat direkt a nagyvezér kérésére hagyják benne? Csak hogy lássa a paraszt, hogy diszkont-limuzint vett? Ez a megoldás már tényleg totál égő. Az ülések lehajtásával jól pakolható, de nem egy hatchback. A motortér-ajtó nagyon nehéz, jól "benne van az anyag" (bruhaha). Nincs pénz gázrugóra (sem elöl, sem hátul). Nem baj. Az izzócserére egy nőgyógyászt kértem fel, azóta szájjal fest. A lemezek levágták az ujjait.
Szépen rugózik, kiváló a komfortja. Nagyon szeretem. A kanyarokban instabil, elcsúszkál, de annyira gyenge a motor, hogy senki sem fog vele száguldozni. Aki meg igen, az meg úgy hülye, ahogy van. Jaj, a motor. Nagyon gyenge. Autópályatempónál forog úgy 4.000-et. Hangos. Hangszigetelés nincs. Erőtlen. Van ESP. Ilyen gyenge motorhoz kell is a féken tartás! Béna méretű gumikon gurul, de nem baj. Szerintem nem volt konkurense, most, hogy felemelték az árát és kivettek belőle egy csomó extrát, van. Több is. Jó húzás volt a Renault-tól, hamar agyonvágták. Talány, hogy a felvarrott modell lesz-e a sikeresebb. Viszont szebb, az tuti.
Hibalista
- Generátor, ékszíj-feszítő csapágy
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | Rapid |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.6/10) |
