A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence ZE Dynamiq 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Troli beépített elsőbbséggel

Szöveges ítélet

Saját akkumulátoros 4 éves példányt sikerült megvásárolni tavaly külföldről, az első 1000km-en vagyunk túl hibamentesen. Mivel kisvároson belül vagy max. szomszéd városig, esetleg Budapestig használjuk, a hatótáv-para nem fenyeget, kéthetente 1x dugjuk be tölteni (16A töltőkábel, effektív 3,6A-t vesz fel). Télen a fűtés, páramentesítés és egyéb fogyasztók miatt 80-90km, nyáron 120-130km a hatótáv, sima konnektoros töltéssel egy éjszaka alatt "teli a tank". Beltér félbőr-textil, egész minőségi anyagokból, fej-és lábtér szuper 5 főnek is, nem véletlenül ez hosszabb mint a széria benzines, dízel változat, 4,75m, az akkupakk külön hűtéssel a csomagtérből vesz el helyet (Leaf1-ben úgy tudom ilyen nincs). Vezetési élményben nem hasonlítható semmihez, azonnal jön a nyomaték és a kipörgésgátló száraz úton is megfogja a kerekeket, kb. 70-ig beleprésel az ülésbe, nem egy kanyarvadász, de nem is ez a cél, hanem a csöndes cruising. Az úthibákat is jól tűri ez a nagy hajó, felhúzott ablakokkal tényleg csak a gumi súrlódási hangját és a halk troli-effektet hallani, féket alig használva szépen tölti vissza a rendszer az elektronokat az akksiba piros-lámpás kigurulásnál. A kocsi méretei alapján és talán a zöld rendszámnak köszönhetően, senki sem akar letolni, előzékenyen kiengedik az embert, mintha beépített elsőbbséget kapott volna szériában. Télen töltés közben beállítható 2 időpont is a hőszivattyús fűtéssel, ilyenkor 1 órával a megadott időpont előtt felfűti az utasteret és meleg autóba ülünk be, az aksi pedig így teli állapotban áll útra készen. Gyorstöltés nincs benne, de ilyen felhasználás mellett nem is kell, a villanyszámlát sem dobja meg annyira, hogy ne lenne költséghatékony ingázós vagy városon belüli opció a tömegközlekedés helyett.

Hibalista

- belső tükör ragasztás elhagyta magát, ezen kívül semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? Octavia 1,6 dízel DSG Következő autója? valószínűleg elektromos lesz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)