Megbízható családi autó, nem városi rally-ra való
Szöveges ítélet
275e km, az utolso 100e-en csak olajat cseréltem és tankoltam. Városban nem használjuk sokat. Nagy, kényelmes, eléggé halk, utazni kiváló. Család 4 kerékpárral úgy megy szabira, hogy a biciklik is a kocsiban vannak. :) Az automata váltó nagyon jól eltalált, a 4. fokozata 15% hosszabb, mint a kézi váltó 5. fokozata, ami a (normál 130km/h) folgyasztásban is megjelenik! A tetöt 100kg felett nem jo terhelni. A rádió vételi érzékenysége nem világcsúcs. A fogyasztás a gázé, föleg országút, autópálya. 160-nál (valós, nem óra szerinti) megeszik 13,7-et gázból. Allitolag a francia autok gazosan nem tul jok. Ez nalam igy van. Viszont olcso, igy kisebb hibákkal élni lehet.
Hibalista
- 160e km-nél ékszij csapágy, 170e-nél klima kompresszor, azóta csak tankolok (most 275e km van benne.) Az elözö ugyanilyen volt, mielött összetört, abban ugyanezeket kellett kb ugyanekkor cserélni. Bosszanto, hogy a csapágy hibáját mindkét esetben a harmadik ékszijcserével együtt javitotték. Kezifékre mindkettö alacsony fékfolyadékszint-kijelzéssel reagál. Rossz minöségü izzó elöl hamar kiég, allitolag a razkodas miatt. 8 éves, rozsda sehol, olajat nem eszik.
Ide hordtam szervizbe
Németo., Düsseldorf, Uwe Hemp.
Lelkes, lelkiismeretes, de a gazproblemamat nem sikerult megoldania.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 152000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 406 | Következő autója? | egyelöre marad, szerintem kihúzza félmillió km-ig... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
