A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9CDTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dönget? doboz

Szöveges ítélet

2005 májusában kellett valami nagyobb az eddigi Berlingók helyett. No irány a Renault. Nem igazán foglalkoztak velünk, mintha Kula bácsi szaladt volna be valami talicskáért (ilyen jól megy a Renault-nak???). Nosza irány az Opel. Itt mindjárt volt raktáron egy szép piros tgk (3 személyes... csak ez után jön vissza az Áfa... Magyarország), 1.9 100LE, és kapásból 600e árengedmény nettó. 1 hét múlva az autóban ültem, ahol 89 litert tankoltam bele. Azanyád. A fogyasztása 7.5 körül mozog, így lehetne vele menni 1000km felett, ha rendesen tele lehetne tankolni, de nem lehet. Vékony lehet a tankba vezető cső, és habosodik benne a gasoil, ha már kezd telelenni, mindig lekattan. Sebaj.
Van egy két jó dolog benne. Méretéhez képest jó a tank feeling, valamint az, hogy nem nézik ki bel?le, hogy megy is. Mert megy, ha pörgetem. 1500 alatt csak a hangja változik, ha lenyomom a gázpedált, e felett már azért történik valami, egészen 3500-ig, ahol megtorpan. Hiába, tgk. Kisáruszállítók között jól megyen; aki meg személyautónak veszi a 6 vagy 9 személyes változatot, annak el kell fogadnia, hogy a teherautó az alap. Vagy megveszi 2.5CDTI-vel, legközelebb én is arra szavazok. A motornak szép hangja volt, de 5000km után kapott egy hülye morgó hangot. Na azóta inkább a Rammstein. Apropó zene. A leggagyibb Opel rádiós magnó került bele, mindez 2005-ben. Átvétel után (el?tte nem lehetett...) jobb láb ívelt mozdulat, és bele egy "Úttör?". Azóta ok.
Kényelme korrekt, de az ajtóban kialakított könyökl? alacsonyan van. Az autó 3 személyes, de inkább keressünk etiópokat, mert a disznóvágásokon és túróscsuszán élvezked? Ungarishe emberból 2 a jobb egyen bajosan fér el. Pakolóhely akad, erre nincs panasz. Jó a klíma hatásfoka, a f?tésé is korrekt. Szerintem ezekben is a 6 személyes f?t?motorja van, ami a 3 személyes kabint gyorsan felf?ti.
A raktérnek tényleg ennyire kopasznak kell lennie ennyi pénzért? Mintha egy piros konzervdobozba néztem volna be. Azóta házilag megoldottam, a gyári szép, csak hát... nem vagyok én Rotschild. De legalább nagyon jól kihasználható, van sok rögzít? fül és luk.
Futóm? király, lehet vele döngetni. A 16-os kerék segít egyengetni a "tükörsima" budapesti utakat. Úgy látszik, a következ? tgk. egy lánctalpas lesz. Amúgy kemény a rugózás, még 500kg-al is szinte pattog. Havon is király, bár a hosszanti jégbordákat nem szereti, azokon nem jó vele átmászni. Nagy a tengelytáv.
A váltó hidegen xar, melegen közepes. Nodesebaj. Tetszik, hogy az áttétel miatt autópályán 140-es tempó 3 ezer körül megoldható.
Az autón még semmi nem romlott el, és semmi bibi vele. 10000km-nél biztonsági olajcsere, aztán irány tovább. Hallottam sok rémtörténetet, de jobban szeretek meggy?z?dni mindenr?l. Lassan egy éves, de még legalább 4-et így kell kibírnia nálam.

Hibalista

- Ha szélvédőt kell cserélni, a gyári drága. Az üveg is, meg a ragasztóanyag is. A szélvédősök pedig csak vékonyabb ragasztóval tudják összerakni, ennek megfelelően vagy hozzáér a műanyaghoz belülről, és nyekereg, vagy recseg.

Ide hordtam szervizbe

Opel Ivanics, XVII. kerület

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Berlingo 1.9D Következő autója? Ugyanilyet, csak 2.5CDTI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Az igazi ipari hulladék

Vivaro 1,9 cdti - 2001
1999.11.30 160000   2,0

2,5-ös ezüst villám

Vivaro 2.5 CDTi - 2005
2012.08.05 104000   3,0

2.5CTDI 170LÓ 350NM!!!!

Vivaro 2.5ctdi - 2005
2008.08.01 112000   4,0

A legjobb teherautó!!!

Vivaro 1.9 CDti - 2006
2009.03.02 160000   3,5

A zenész

Vivaro 1,9 CDTI - 2005
2010.10.01 2000   2,0

Az egész egy hatalmas tipushiba

Vivaro 1.9 cdti - 2006
2009.03.02 3000   2,0

Az év legrosszabb autója

Vivaro 1.9 DTI - 2002
1999.11.30 90000   2,0

Aztakutya...

Vivaro 2.0CDTI TECHSHIFT - 2007
2007.11.18 3580   4,0

Barkas utód! Fostalicska hulladék!

Vivaro 1.9cdti - 2004
1999.11.30 60000   2,0

Benzinbusz

Vivaro 2000 benzines - 2004
2010.08.18 13000   4,5

Egy jó választás

Vivaro 1,9 CDTI - 2004
1999.11.30 69000   -

Felér egy lottó ötössel!! Megszabadultam tőle !!!

Vivaro 1.9 DTI - 2001
2008.09.21 116000   4,0

H?séges, kitartó er?s mackó

Vivaro 1,9 Tdi - 2001
1999.11.30 95000   -

KJétszer okoz örömet

Vivaro 1,9cdti - 2005
2008.01.07 110000   1,4

Kaméleon

Vivaro 1.9 cdti - 2004
2008.12.01 58000   -
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)