A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1.9 DTI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Felér egy lottó ötössel!! Megszabadultam tőle !!!

Szöveges ítélet

Újonnan vásároltam Schillernél, bto 5 kiló flottakedvezménnyel. Színválaszték : fehér (mint régen a Merkurnál) Mentségükre szolgáljon, mindent megpróbáltak, de 1 hónap nem lett volna elég a kívánt -kukorica sárga- vagy más szín beszerzéséhez. Öröm a köbön - ilyen jól kezelhető takarékos üzemű csendes, sportos teherautóm még nem volt.
Ahogy múlt az idő és a km-ek úgy kezdődtek a bajok: éppen lejárt a gari idő furcsa elektromos jelenségek kezdtek jelentkezni. Kb 3 hetente 1-szer nem ismerte fel a saját kulcsát (egyiket sem) 10-15 gyújtás rá és le, nagy nehezen felállt a rendszer. Ez végigkísért amíg a kocsi megvolt. Nyáron meleg időben elkezdett vészvillogózni. Kikapcsolási mód: akku saru le. Autópályán hazafelé előzés közben motor leáll, műszerfalon minden világít. Kis várakozás, újraélesztés . Szupernintendót rádugták a szervízben, minden jól működik, hibaüzenet nincs, 9rugó plusz Áfa. Hátsó féknél a 4-ből csak 1 betét fogyott el, de az rendszeresen. 28ezer a garnitúra. Szerencsére a 190-es Mercié ugyanez csak 5500-ért. Első futómű trapéz gömbfej másfél évig bírta, kímélő családi autó használattal. Rám akarták sózni a márka szervízben 44ezerért darabját trapézzal együtt, plusz munkadíj. Szerencsére 3 hét utána járással lett utángyártott 7700-ért, többet bírt, mint a gyári. Kormányszervó folyás - nagynyomású cső tönkrement. A csövet egy diósdi kisiparos legyártotta, ár: 1800 Ft 11ezer helyett, várakozási idő fél nap egy hét helyett. (ma is ezzel fut) O gyűrű szadkadt - gyári minőség : 3800 a garnitúra .
Az autón alkalmazott összes műanyag minősége egy kalap szar - a kilincstől az ablakgumikon keresztül a váltógombig, ami melegben a tenyérre tapad leesik, a napellenző szintén. Az ablakgumik összemennek, a hátsó lámpák, mint az akvárium, áll a víz bennük, az elektromos csatlakozók, mint a gombostű és üszkösre összerohadva az 1 éves autón ( hátsó kábelköteg csatlakozás a vezető oldalán a fellépő műa. borítás alatt ) majdnem leégett a kocsi. Az ócska valeo kilincsek nem bírják a strapát, a tolóajtó zárbetétjében nyomokban fémet is találni, az ára meg mintha aranyból volna.
A kinyomócsapággyal egybe épített alsó kuplung munkahenger egy agyrém, mindez műanyagból. Renault motorokkal foglalkozó ismerősőm figyelmeztetett az izzítógyertyák időszakos kitekerésének fontosságára, a méret és az anyagminőség ősszefüggésére. Hát utolsó pillanatos volt, a ceruza vékony izzítók az alumíniumba rohadva kis híja,hogy nem szakadtak bele.
5 évesen 90000 km-nél az elektromos gázpedál elérte élettartama netovábbját, ha gázt adtam gondolkodott, ha elengedtem nem esett vissza a fordulat csak két lépésben. Állandóan világított valami hibaüzenet a műszerfalon.
Amikor kérték, hogy vennék - adtam. Nem sirattam meg. Az új tulaj a hibákról tudott , olcsón vette. 3 hónap alatt még költött rá vagy 6kilót - márkaszervízbe hordta, még 1-2 alkalommal a csápos emelőn megpörgették a kerekeket alkalmanként 70rugóért , aztán ő is túladott rajta.

Hibalista

- belsö vezető feletti világítás, ablakemelő, hátsó fék, hátramenő kábelköteg, kormány szervó, első futómű, külső ajtókilincs, immobilizer, szinte minden ami elektromos, alsó kuplung munkahenger a kinyomócspággyal, izzító gyertya, üzemanyag szűrőház, elektromos gázpedál

Ide hordtam szervizbe

Opel Di-Fer Érd

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Főleg saját műhely, amit nem osztályoznék, de soha többé nem javítanék ilyet

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 116000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 21 gtd Következő autója? Mercedes Vito 110D
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)