Istenkirályok műve
Szöveges ítélet
Ezt az autót egy új FÁBIA után vettem. Kifizettem és 4 év után eladtam. Semmi bajom vele szerettem azt is.
2007 12 18.-án vettem szerintem egy kicsit drágán 550.000 ft ért. Sport kipufogóval/iszonyat kályhacső/. Nagyon kultúrált hangal.2000-es fordulatnál elkezd hangja lenni és addig van míg gyorsul. Ha folyamatosan halad vele az ember eggyáltalán nem zavaró.
Azonnal cseréltettem rajta vezérműszíjat, féltengelycsuklókat a leírt árért.Pár hónap múlva középső dobot munkadíjjal együt teljesen új dob 8000 ft ért.
A váltó egy kicsit szinkron gyürüs de nem zavaró és még sokáig nem lessz az.Ha nem kell nem ütöm. Egyik hidrotőkének mintha lenne hangja de alig hallható csak ha hegyezem afülem. Ezzel sem lessz még sokáig probléma.
A benzinbe kezdetektől kezdve teszek SPURI adalékot. Ez 100% ig magyar termék. ESZMÉLETLEN jó.
Az autó nagyon megy 200 km/h val már mentem vele,de még volt benne. 115 LE. 180 as nyomatékkal.
Nyáron autópálya 130-140 utazó majd szemtelenek lekoptatása végett párszor 180-190 km/h sebességgel téptünk. Ezek után hegyek. Csomagok 4 személy / egy nagyobb egy kissebb gyerek/ kb 2000 km össz távnál ezekkel a feltételekkel kereken 7 LITER !!!!! átlagfogyasztás. Képes 6-6,5 literrel elmenni ha 110-120 km/h val megyek.
Ezt egyik nagy köbcentis sem csinálja utána az biztos. Városban nagyon rövid távokon használom ezért a 10 litert megeszi bent. Szerintem 8-8,5 ből szépen 2000 -es fordulatnál elváltva ki lehet jönni városban is.
Műszaki vizsgára felkészíteni:
-jobb első lengőkar hátsó szilent csere/ egyiket kellett volna de mind a kettőt cseréltem/
-Szelepdekni tömítés
-jobb hátsó váznyúlvány jav
-első kavicsfogók jav
A szerelés 10.000 ft a kaszni munka 8.000 ft ÉS ENYYI !!
A zöldkártya árában amibe kerül. A motor emissziós adatai jóval a gyári értékek alatt volt bőven megfelelt.
Két év műszaki.
Megy mint az állat, kényelmes, nagy csomagtér,nem lopják, olcsó szerelni.
Tojok a sznobok presztízsére.
Ez az autó istenkirályok műve. / régi istenkirályoké/ Ha el akarnám adni lehet alig kapnék valamit érte ezért /és azért mert nem biztos hogy kapnék összességében jobbat vagy megfelelőbbet/ a lópikulát adom el. Marad amig bírom. Ha meggazdulok és veszek újat akkor is marad.
Enyi volt vége volt. Aki nem hiszi járjon utána. Tudom ajánlani mindenkinek mert nem csak az új autó a jó autó.
Hibalista
- első lengőkar hátsó szimering 2000 ft
- féltengely csukló 2db 15.000 ft
- vezérműszíj 7000 ft
- renszámtábla világítás 20 ft
- kaszni munka 8000 ft
- középső kipufogódob 8000ft
- szelepdekni tömités 1800 ft
Ide hordtam szervizbe
Maszek Szolnokon és szandszőllősön
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 197000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda | Következő autója? | Ujabb Vectra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
