Szétmálló vezérműszíjjal is szeretem.
Szöveges ítélet
A kocsi nagyon-nagyon fürge, jól gyorsul, jól fékez, nagyon gyorsan is lehet vele közlekedni (140-150).
Derékfájósként direkt a kényelmesebb, mindenféle irányba állítható, hűtött-fűtött, combtámaszos AGR ülésekkel vettük, amik tényleg nagyon jók. Nekünk megérte az extra kiadás.
4 felnőtt ember nagyon kényelmesen fér el benne.
Hűtés/fűtés jó. Külön piros pont a fűthető kormánykerékért. Ahogyan az ember idősödik, az ilyesmit egyre jobban értékeli.
A gumik (mint minden ilyen SUV-hoz) drágák, 40-50000 darabja.
Mivel ilyen nagyok a gumik, kb 40000 km-t bír egy garnitúra.
Én jó állapotú használtakat vettem hozzá már 2-szer is, 15-20000 Ft darabja)
A guminyomást nagyon alacsonyan kell tartani (2.1 kPa), különben pattog a hátulja. Még így is pattog kicsit kanyarokban.
3.5 év után tudtuk meg, hogy a Puretech motor konstrukciós hibás (olajban futó vezérlés, szétmálló vezérműszíj).
Külföldi és magyar fórumokon az a konszenzus, hogy a Puretech motoroknál 60-70.000 km futásteljesítmény után jön elő ez a hiba. A vezérműszíjra nagyon figyelni kell, magyar és külföldi fórumokban sokat lehet róla olvasni, hogyan s miként). Pár jótanács: sűrűbb olajcsere, vezérműszíj állapotának gyakori ellenőrzése (az olajbeöntő nyíláson át látható)
Megtartjuk, de észnél leszünk
Hibalista
- Opel Grandland X, 1.2 puretech, 2018-as gyártás, 3.5 éves, éppen a garancia (60.000 km) lejárta után. - Két hónapja menetközben elment az olajnyomás
Ide hordtam szervizbe
Opel Hering, Jászberény.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megan | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
