Megkedvelt ketyegő
Szöveges ítélet
Nem tipus alpján vettem meg.Mikor elhatároztam hogy auto lesz(előtte motoroztam,meg még fogok is :) dieselt és nem nagy köbcentist akartam,ja meg 4hengerest(mert Polo lett volna,de ugye az 3).Alapjában nem rossz kis auto,felszerltségben fullos:digit klima,mp3as cd,multi-bőr kormány,ülés mag. áll.,alufelni...stb,mint a többibe.A motorjáról nem tudok mást irni,mint az eddig olvasottakban:jól használható,bár1800-2000 alatt tétovázik,kis fogyasztású(4.5-5.5 l/100km),120-130 km/h-ig csöndes,utána megnő mind a motor,mind ment zaj.Pár évig még használni kivánom,reméljük nem lesz különösebb baja a kötelezőkön kivül.JA amit csodálok:15000-ként cserélem az olajat(5W-40) és egy decit se eszik addig!!!
Hibalista
- 25000km után különösebben semmi.Mikor megvettem 2000km után bekoszolódott az AGR szelep.Ez úgy történt:egy visszaváltás után gázt akartam adni és nem ment!Rángatott,puffogott,2000-2500 fölé nem pörgött!Egy jóbarát szervizelte,kitakaritották és kb 5000km után mégegyszer ugyanez.Megint kitakaritás és azt mondták ha harmadjára is csinálja csere.Utánajártam kb 45-48000Ft.Előtte mindig egy maszek kúton tankoltam,a második takaritás után CSAK Shell V-Power Dieselt!!!Azóta metem vele 18000km-t és semmi baja.Többen is mondták nagyon érzékenyek az üzemanyagra! - - Mostmár 75000km van az autóba az AGR szelep azóta sem rosszalkodott,bár Shell V-Powert tankolok(nagyrészt).Ami újabb hiba(70000km-nél)az a generátor tárcsa nyikorgása.Nem sima tárcsán fut a bordásszij,hanem egy ilyen visszaforgós tárcsán(nekem úgy magyarázták,mint a biciklinek a hátsó fogaskereke,olyan elven működik,egy irányba hajt,másikba elforog)és ennek a csapágya ment tönkre.Külön nem lehet csapágyat cserélni,kompletten az egészet.Ára:18000FT. - - Lassan 110 ezer km van a gépbe.De simán úgy nyomul mint előtte (még jó :) Már nem V-Powert használok(mert drága :), hanem sima gázolajat csak mindig öntök bele egy adalékanyagot(Spurit) és ezzel megy.Megadta 2 izzítógyertya magát ez egyik kb 80ezernél a másik kb 95ezernél.Az elsőt ki akartuk szedni de még langyos volt a motor és... BESZAKADT!!!A másikat már hidegen szedtük és simán jött.CSAK hideg motorral szabad cserélni!Végülis sikerült kiszedni az elsőt is egy "bűvészi műtéttel".Nem kellett levenni a hengerfejet!A gyertyák ára 4000Ft nem vészes!
Ide hordtam szervizbe
egy nagyon jo barát-aki baráti áron és jól dolgozik :)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Suzuki GSX-R400 | Következő autója? | 159 :)) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
