A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra Turbo 4x4 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Opel Calibra Turbo 4x4, a szeszélyes szeret?

Szöveges ítélet

Tavaly vásároltam az autót, jó állapotban, gondos gazditól. 13 éves 150 LE-s 4x4-est használtam 2 évig. M?köd? 4x4-el. Az a vásárlás véletlen hozott össze a 4x4-el, amit?l óva intettek, a hibák miatt. A sok lepukkant kocsi között jött a "nagy találkozás"! Mindent átnéztem, jó volt. Ezt vesszük meg mondtam, de amikor a párom mutatta a kocsi oldalán lév? piros 4x4 feliratot, meglep?dtem. Mégis maradtunk nála és megtapasztaltam a visco kuplung örömeit, és megszerettem. Ezt két év és 58 000 Km használat után számíttatam be egy új Mitsubishi árába. Eztán következett két év vágyakozás és lázas keresés. Ekkor bukkantam rá a jelenlegi Calimra, a Turbo 4x4-re. Mitsu a páromé lett, nekem meg elkezd?detett a várva várt szerelem! Olyan ugyanis ez az autó, mint egy szenvedélyes n?. Ha minden rendben van, imádod, ha feldühít, akkor nagyon. Kényszerb?l ne vegyél, mert utálni fogod, hisz mindig babusgatni, kezelgetni kell és nem tudhatod, mit kapott el?z? életében, koros autó lévén!
Amire számítottam ,be is következett -vezérszíjcsere, középs? konzol kiégett izzói, nehezen kúszó h?fokmér?. Ami jött hozzá - kuplung szett csere, visszacsapó szelep hiánya, 4x4 légtelenítése és ez a bestia kardán! :-) A gázgömböt és a turbót az el?z? gazdi csináltatta meg!
Bevizsgáltattam, teljesítményt mérettem, ami 210 LE-t mutatott, hála az apróbb "tuningperverzióknak"! (Gyári adat 204 LE) Ennyi elég b?ven, mert így is folyton veszélyben a jogsi! Ez ugyanis nem szabályoz le 250-nél! Tapasztalat! :-)
Száraz id?ben csepegett a víz a jobb els? ülés el?l és a h?t?folyadék szintjelz? kivillant - hozománya - kárpit kiemelés, f?t?radiátor cseréje. Vigyázat! Vízzel megnyomatva tökéletesnek t?nik, fagyállóval folyik! Szépen szétszedtem, mert a f?tést szabályozó bowden is be volt szorulva. Kép mellékelve. :-)
Olajtekn? tömítése dupla, ha cseréled, a hátsó részén van egy kis csavar, ez fogja a hullámtör? lemezét, ha ezt kiveszed, simán kicseréled és nem áll a kocsi alatt tócsában az olaj! Engem idegesít és kb 8000 Ft a két tömítés ára! Szerintem megéri! 10 000 Km-enként olajcsere, leveg?sz?r? is. Kb 8000 Ft ez is olaj+sz?r?k!
Spotgyertya, sportkipufogó, sportkormány, amit változtattam. Amúgy nem akartam hozzányúlni! Így tetszik, ahogy van!
Motorháztet? az embléma alatt rozsdásodott, házilag lakatolva, fémragasztóval er?sítve. Rétegvizsgálóval nézve, körben gyári festés, nem volt "megcsukva" - HIHETETLEN!!!!
Ezért matricával festettem az elejét én is!
Ezt az autót használom most is!
MEGTARTOM, MERT IMÁDOM,ahogy kinéz és ahogy megy!
Két tábor van:
1. akik szeretik
2. akik utálják
Közönyös nem marad vele szemben senki! Szerintem!
Ha veszel magadnak, szánj rá id?t!
1. Megnézni! (sokat)
2. Állapotfelvétel szakszervízben! Kb. 5000 Ft - NAGYON MEGÉRI!
3. Id?t hagyni, mire egyberakod!
4. Id?t szánni a karbantartására!
5. Élvezd, hogy elfogadható áron járhatsz egy szép és kortalan autóval, ami megy és mégsem húzza a benzinkutat maga után!
Ja, igen! Aki szétgyúrja a gázpedált, az nem marad 10 l alatt. Kettesben húzatva a komputer 42,1 l-es pillanatnyit is mutathat! :-) Jobb a h?mér?t nézni! :-))

Hibalista

- Turbófelújítás a Ferrykernél 156 000Ft. 2 év garanciát adnak, precízen dolgoznak, tökéletesre sikerült. Opel Duna átnézte, megállapították, hogy a 4x4 leveg?s, de m?ködik. Gázgömb 65 000 Ft, kardánkihajtás porvéd?je leszakadt, 3100 Ft, kartergát visszacsapó szelep m?anyagja elöregedett és a cs?nél eltörött. Hozadéka- alapjáraton bedadogó motor, 0,5-1 l többletfogyasztás 100 km-en. Ára 3600 Ft, megéri betenni. Kinyomocsapágy behalt, de annyira babra munka kicserélni, hogy érdemes komplett szettet beépíteni egyb?l. LUC, vagy SACHS a gyári, ezt kell betenni. OPPÁ KFT. Gy?r 65 000 Ft. M?szerfal izzók cseréje, f?t?radiátor 9500 Ft, ugyanitt Gy?rben, Gyári 35 000-be kerülne, de ez is jó! Ami fürdet, a kardánkihajtás golyóskosara, mert szétesett és berázza a kardánt! Aki tapasztalt már hasonlót és neki is van ilyen tapasztalata, megköszöném, ha átadná a megoldás kulcsát! Csere 37 500 Ft, vagy felújítás, esetleg van eladó bontottja? qkuc@mailbox.hu e-mail címre várnám a segít? javaslatokat.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam és a tesóm szereli! LÉNYEGES!!! :-) A szétszedés állapotát jelz? képet is tettem fel, na és az eredményt.
Az osztályozás maximumát a kardán okozta bonyodalom jelenti!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 154000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Carisma Következő autója? Maradok ennél! VÉGRE!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)