A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra C20NE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Calibra Tech Violett

Szöveges ítélet

Az autó vásárlását hosszas keresgélés előzte meg. Mindenki le akart beszélni róla, hogy nehéz fentartani sokat eszik, nem lehet már jót taláni köztük! De Én a fejembe vettem hogy akkor is Calit veszek! Néztem kereskedésben azokat inkább ne, össze-vissza toldozgatott foltozgatott bontószökevények, de vannak nagyon ritka kivételek is!Először 16 szelepeset akartam a régebbi motorral de nem találtam köztük megfelelőt, haverok tanácsolták / Cali fórum nagyon sokat segítettek köszönet érte/ állapotot nézzek egybe legyen az autó kívül belül ez a lényeg így is tettem. Sokáig nézegettem egy V6 -ot de a tulaj nem a kart engedni az árból és költeni is kellet volna rá ennyiből meg már egy nagyon jo V6 ot tudtam volna venni! Inkább hagytam a fenébe csak jön majd az igazi! Nem kellett sokat várni netes hirdetés útján találtam rá a Calimra Győrben egy 40 év körüli tulaj árulta elmentem kipróbáltam megegyeztünk Opel szervíz átvizsgálás ha minden oké megveszem!/törve nem volt bal eleje lökhárító tenyérnyi sérülés itt lett fényezve valamikor szervízbe mondták és más semmi!/ Egy hét mulva enyém lett az autó! A Calimról: 2003 ősszel hozták be az országba!1994-es évjárat moderfrissített belső 2 légzsák, servo, el.füth.tükör/minden Caliba van/ el ablak, tetőablak, DID, bőrkormány nincs lekopva!, műszerfal felső díszléc nincs megrepedezve!Gyári Dolby- s rádió volt benne!Limitált szériás kiadás a színe miatt Color Selection Tech Violett/lilás-szűrke /, magasfényű gyári alufelni, nem sok van belőle az országba én 4 ről tudok! Ehhez a színhez két motrot lehetet kérni annó C20NE, C20LET Turbo! Enyém C20NE 2000 8 szelepes 116 LE, nem kell pörgetni hogy gyorsuljon kis fordulaton is dinamikus, pörgetve azért elég jól gyorsul a 116 LE hez képest, a 16V-k azért sokkal jobban mennek!V6, C20LET egy más kategória! Maga a 2.0 i 8V egy kiforrott konstrukció, szinte elnyűhetetlen enyém már modelfrissített feszítőgörgős. Fogyasztásról: ha normálisan mész vele minden szabályt betartva vegyes: 7-8 között, nálam ez inkább 8-9 l/100km szokott lenni, város 10l körül, télen 11l, hosszú úton dinamikus vezetéssel se eszik többet 7 l nél! A mostani hasonló menetteljesítményű /benzines/autók se jönnek ki kevesebbre sokkal!Finn gyártás/ itt cinkbe mártották az autók kaszniját/ ez látszik is nem lehet rajta rohadást látni még most sem / az alja még nem volt fújva/! Minden alkatrész beszerezhető gyáriban, vagy utángyártottban!
Amit cseréltem: Kuplung bovden nehezen járt /még gyári volt/, gyárit vettem bele 13 000 Ft megérte jó lett, Clarion mp3 -as fejegység, szép üléshuzat, Angel Eyes fekete első lámpa / gyári lámpa sajna tipushibás bemattul a foncsora/ 6000K xenonnal / kb 110 000 Ft/ez már egy más világ összese lehet hasonlítani a normál halogánel! Szelepfedél tömítés magam cseréltem azóta nem szivárog 800 Ft, kartel tömítés kb 5000 Ft munkadíjjal, vétel után kötelező szerintem minden használt autónál!olaj,szíjak, gyertyák szűrők cseréi kb 50 000 Ft nagyon megéri! Összeségében nagyon megvagyok elégedve ezzel az autóval a formája egyedi koratlan, még most is utána fordulnak az utcán, ajánlom mindenkinek aki szereti az ilyen kocsikat csak nézze meg jól hogy mit vesz meg!

Hibalista

- Kötelező dolgok vétel után, szíjak görgők olajak, gyertyák cserélése, pár tömítés adta meg magát az idő foga még gyári volt!!!!!

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő ismerős, saját magam!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 133000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Mellé Vectra Caravan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

...és perverz vigyor az arcodon...

Calibra Turbo 4x4 - 1995
1999.11.30 25000   4,4

2. barátnő

Calibra 2.0 16V - 1992
2013.02.26 15000   -

A FALI KÉP! Szép, de használhatatlan!

Calibra 2.0 16v - 1991
1999.11.30 25000   2,5

A büszke álom

Calibra 2.0 - 1991
1999.11.30 0   1,0

A fegyver

Calibra 16v - 1994
1999.11.30 50000   -

A fehér vadász

Calibra 2.0 EcoTec Keke - 1995
2008.08.16 2000   -

A fekete lopakodó

Calibra 2.0 16V - 1991
1999.11.30 4000   -

A féltékeny szeret?

Calibra 2,0I - 1994
1999.11.30 48000   -

A hálátlan

Calibra 2.0 turbo 4x4 - 1993
2007.10.03 45000   3,2

A legszebb Opel: Calibra

Calibra 2,0 16V 150 paci - 1991
2007.11.04 25000   -

A nagyvárosi gokart

Calibra C20Ne 2.0i - 1991
1999.11.30 32000   -

A nők bálványa

Calibra 2.0 16V 4x4 - 1991
1999.11.30 40000   -

A parasztbosszantó sunyi dög :)

Calibra Turbo - 1995
1999.11.30 25000   5,0

A szívem csücske

Calibra 2.0i - 1993
2008.01.11 75000   4,0

A világ legjobb és legolcsóbb sportautója

Calibra 1998ccm 8v - 1990
1999.11.30 1000   3,4
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)