Calibra Tech Violett
Szöveges ítélet
Az autó vásárlását hosszas keresgélés előzte meg. Mindenki le akart beszélni róla, hogy nehéz fentartani sokat eszik, nem lehet már jót taláni köztük! De Én a fejembe vettem hogy akkor is Calit veszek! Néztem kereskedésben azokat inkább ne, össze-vissza toldozgatott foltozgatott bontószökevények, de vannak nagyon ritka kivételek is!Először 16 szelepeset akartam a régebbi motorral de nem találtam köztük megfelelőt, haverok tanácsolták / Cali fórum nagyon sokat segítettek köszönet érte/ állapotot nézzek egybe legyen az autó kívül belül ez a lényeg így is tettem. Sokáig nézegettem egy V6 -ot de a tulaj nem a kart engedni az árból és költeni is kellet volna rá ennyiből meg már egy nagyon jo V6 ot tudtam volna venni! Inkább hagytam a fenébe csak jön majd az igazi! Nem kellett sokat várni netes hirdetés útján találtam rá a Calimra Győrben egy 40 év körüli tulaj árulta elmentem kipróbáltam megegyeztünk Opel szervíz átvizsgálás ha minden oké megveszem!/törve nem volt bal eleje lökhárító tenyérnyi sérülés itt lett fényezve valamikor szervízbe mondták és más semmi!/ Egy hét mulva enyém lett az autó! A Calimról: 2003 ősszel hozták be az országba!1994-es évjárat moderfrissített belső 2 légzsák, servo, el.füth.tükör/minden Caliba van/ el ablak, tetőablak, DID, bőrkormány nincs lekopva!, műszerfal felső díszléc nincs megrepedezve!Gyári Dolby- s rádió volt benne!Limitált szériás kiadás a színe miatt Color Selection Tech Violett/lilás-szűrke /, magasfényű gyári alufelni, nem sok van belőle az országba én 4 ről tudok! Ehhez a színhez két motrot lehetet kérni annó C20NE, C20LET Turbo! Enyém C20NE 2000 8 szelepes 116 LE, nem kell pörgetni hogy gyorsuljon kis fordulaton is dinamikus, pörgetve azért elég jól gyorsul a 116 LE hez képest, a 16V-k azért sokkal jobban mennek!V6, C20LET egy más kategória! Maga a 2.0 i 8V egy kiforrott konstrukció, szinte elnyűhetetlen enyém már modelfrissített feszítőgörgős. Fogyasztásról: ha normálisan mész vele minden szabályt betartva vegyes: 7-8 között, nálam ez inkább 8-9 l/100km szokott lenni, város 10l körül, télen 11l, hosszú úton dinamikus vezetéssel se eszik többet 7 l nél! A mostani hasonló menetteljesítményű /benzines/autók se jönnek ki kevesebbre sokkal!Finn gyártás/ itt cinkbe mártották az autók kaszniját/ ez látszik is nem lehet rajta rohadást látni még most sem / az alja még nem volt fújva/! Minden alkatrész beszerezhető gyáriban, vagy utángyártottban!
Amit cseréltem: Kuplung bovden nehezen járt /még gyári volt/, gyárit vettem bele 13 000 Ft megérte jó lett, Clarion mp3 -as fejegység, szép üléshuzat, Angel Eyes fekete első lámpa / gyári lámpa sajna tipushibás bemattul a foncsora/ 6000K xenonnal / kb 110 000 Ft/ez már egy más világ összese lehet hasonlítani a normál halogánel! Szelepfedél tömítés magam cseréltem azóta nem szivárog 800 Ft, kartel tömítés kb 5000 Ft munkadíjjal, vétel után kötelező szerintem minden használt autónál!olaj,szíjak, gyertyák szűrők cseréi kb 50 000 Ft nagyon megéri! Összeségében nagyon megvagyok elégedve ezzel az autóval a formája egyedi koratlan, még most is utána fordulnak az utcán, ajánlom mindenkinek aki szereti az ilyen kocsikat csak nézze meg jól hogy mit vesz meg!
Hibalista
- Kötelező dolgok vétel után, szíjak görgők olajak, gyertyák cserélése, pár tömítés adta meg magát az idő foga még gyári volt!!!!!
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelő ismerős, saját magam!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 133000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mellé Vectra Caravan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
