Fürge tank
Szöveges ítélet
Tudom hogy nem a könnyebb autók közé tartozik, de a 160 lovas dízellel azért felmegy a dombon. Amikor megvettem, 1 hónapig(!!!) tartott megtalálni a kényelmes vezetési pozíciót amiben nem fájdul meg semmim, de ezek után az ergonómia kifogástalan volt.
A kilátás korlátozott, belülről kicsit úgy érzem egy tankban ülök, robusztusnak hat, tolató/parkoló radar híján a legtöbbször nagyon messze sikerül megállni mindentől (héééé, még mindig jobb mintha nekimennék mindennek). Elég megbízható autó, semmi extrán költséges nem ment rajta tönkre, csak a generátor adta meg magát 55 ezer km környékén, de azt még garanciában cserélték. Mindig 10 ezrenként olajcsere, valamint mióta nálam van, csak a jobbik gázolajat kapta. DPF félelmem van mióta az előző autómon ez a probléma kísértett 1 éven keresztül, (Mazda 6 - míg végül teljesen megdöglött az autó motorja olajpumpa hiba folytán) de ennél az autónál úgy néz ki ez nem jön elő, persze ez annak is betudható hogy mindig minőségi gázolajat, rendszeres olajcserét, és sok autópályás használatot kapott.
Teszt-vezettem megvásárlás előtt 1.7 cdti-vel (még éppen elmegy kategória), 1.6 benzinessel (nyomom a gázt, de nem nagyon megy kategória) és az akkor kapható legkisebb, 1.4 benzinessel is (jobb lábam a gázon, bal meg a jobbon és visszagurul a dombon, úúúristen kategória), de végül a 2 literes 160 pacis dízel mellett döntöttem, és nem bántam meg. Szerethető autó, ajánlom!
Hibalista
- Tanksapka-ajtó zár (tudom ez hülyén hangzik, de tényleg) - Csomagtérajtó emelő gázteleszkópok - Generátor
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mazda 6 ts2 - 2.0 tdi | Következő autója? | A4 - 2.0 TFSI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
