Céges közös autónak túrós háttal
Szöveges ítélet
Jó árban vettem akció keretében egy 4 ajtós limuzint. 5 év garancia 1.5 95 lovas motor mi kell még gondoltam. Sajnos az ördög a részletekben rejlik. Tesztvezetés nélkül SOHA ne vegyél autót ez a f? tanúság.
A forma eleinte tetszett. De aztán rájöttem, hogy igazán csak elölr?l néz ki pofásan. Oldalról kimondottan esetlen. Hátulról meg a felirat nélkül rá se lehet jönni, hogy mit lát az ember. Na de az ember úgyis benne ül gondoltam ez nem akkora katasztrófa. Igazán a bels? apróságok voltak azok melyek ahoz vezettek, hogy lapátra tettem szegénykét.
- az ablakemel? gombja nem világít sötétben. (nesze paraszt este ne huzigáld az ablakot) ugyanez vonatkozik a fényszóró magasságállítóra stb.
- a bels? m?anyagok kemények a szélük sorjás, tapintásuk kellemetlen
- az állítható magasság? vezet?ülés csak a prospektusban létezik. Helyette az üléslap billen mint egy libikóka nem az egész ülés emelkedik
- a kormány magasságállítása csak jelképes
- válami mindig zörgött a m?szerfalon/falban/alatta/felatte stb.
(egy két jólirányzott ökölcsapással némelyik orvosolható)
- A csomagtartóajtó zsanérja úgy belóg a csomatérbe, hogy az már vicces (csak akkor jöttem rá amikor jól megpakoltam)
- hátul középen 2 pontos biztonsági öv van
- a keszty?tartó japánosan kicsi
Az igazi meglepetés akkor ért amikor felnyitottam a motorháztet?t. Óriási motortérben az 1.5 motor árválkodott
lecsupaszítva. M?anyag borító és minden nélkül (1200 lada feeling). Szerelés szempontjából biztos frankó, hogy lapátkez? Béla is mindenhez hozzáfér de az összbenyomás mégis az volt, hogy a gyártósor végén kimaradt az utolsó fázis amikor a takaróelemeket szerelik.
Tudom ezek apróságok de valahogy öszességében azt eredményezik, hogy az ember nem szereti az autót.
Autópályán ment a szerencsétlen akár 170-es utazót is simán, csak ha kibírtam várni amíg sziveskedett elérni ezt a sebességet. 130 felett már nem volt egy rakéta a szentem.
Cserébe viszont nem fogyasztott sokat.
A váltó szerintem szuper. Könnyen jár és pontos. A fékek elég hatásosak de hátulra elkelt volna a tárcsa. A kormány szerintem nagyon szép formályú, a kormányzás direkt.
A motor kifejezetten hangos 100 felett. A futóm? kemény volt mint a beton de szerintem a pesti utakra ez kell. Bármit kibírt pesten de cserébe hangosan tudatta minden útegyenetlenségnél, hogy dolgozik (ami egy segédkerettel kiküszöbölhet? lett volna).
Igazándiból ha egy cégem lenne és céges autót kellen az alkalmazottak alá rakni akkor csaki Almera lenne. Nem sajnálnám hogy ütik verik mert nem szeretem és amúgy is bírja, széthajtani nem lehet mivel nem megy. Nem lopják. Jó a szervíz hozzá. Igénytelen mint anyósom 2 beherovka után.
Olyan mint a jó szobalány teszi a dolgát, mindig minden rendben van és mindig minden a helyén de soha sem fogod megkívánni mivel ahoz el?ször észre kéne venned....
Hibalista
- Semmi. Ahogy az egy Nissantól elvárható
Ide hordtam szervizbe
Nissan Summit. Lágymányosi híd pesti hídf?. Korrekt kiszolgálás. Bár mindenhol ilyen lenne.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra Classic 2 | Következő autója? | Seat Leon 1.6 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
