A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5 Acenta Plus (P2) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Totál megbízható mindenes

Szöveges ítélet

Kezdetek és javítások:
2010 végén vettük meg, egy neppertől, átnézettük egy márkaszervizben, ott mondták, hogy rendben van, de a váltójával van egy kis gond (konkrétan már nem emlékszem mi). Abban maradtam a kereskedővel, hogy marad az ár, de megcsinálják. Így is lett, nem is volt vele gond azóta sem, bár mint sok autó ez sem szereti az egyest, meg a hátramenetet. A céges Focus után a váltójáról azt mondom, nem egy fényes dolog, de bőven használható, nincs vele gond.

Az első évben (2010, 7 évesen) csak a gyári (!) akkut kellett cserélni, utána két évig a folyadékokon kívül semmit, megjegyzem, olajat rendszeresen cseréltünk benne. Egyetlen egyszer volt 2014-ben, hogy télen egy reggel nem indult el, gyertya csere volt meg új akku megoldotta. Azóta soha nem volt olyan, hogy ne induljon el!

Tavaly Balatonról haza felgyulladt a check engine, így a nulláson lassban, de hazamentem vele. A légmennyiség mérő és első lamba szonda szorult cserére.

A kocsiról szubjektíven:
Szerintem nagyon jó kis kocsi, Madagaszkárra is elindulnék vele, soha nem hagyott ott még sehol, igaz, évi 10e km-nél többet nem is igen hajtjuk. A fogyasztása az elmúlt 4 évben mintha megnőtt volna, régen főleg lakott területen kívül mentünk vele és 6.8 is volt, újabban 7 alá nem megyünk, de lehet az játszik, hogy közben oviba járás miatt reggel többet szobrozunk dugóba, aztán pálya, így 7.7-7.9 körül szokott enni.
Nekünk sedan van, jó nagy a csomitartó, igaz a 2 merevítő ami rácsukódik kicsit zavaró.
Amit utálok benne és anno Winklerék is felhozták a tesztvideóban: a rádió és klíma egy felületen van. (Bal tekerő a rádió, jobb a klíma). Ha épp klímát akarok állítani az ötös gombbal, hogy hova fújjon, de a rádió módban van, akkor szépen elnyomtad a rádiót illetve fordítva. A megoldás ha nem vagy biztos benne min áll; a megfelelő tekerőt be kell nyomi mielőtt állítani akarod a klímát/rádiót és kész. A kijelző elvileg mutatja mit fogsz állítani, de menet közben a fene sem nézi, így a mai napig előfordul néha, hogy a klímát állítanám, de a rádiót nyomom el.

A tetőcsomagtartó rögzítése is vicces, de régi kocsi, akkoriban ez ment, használható persze, igaz nem is egy minőségi vagy gyári darabot vettem.
A kuplung nekünk elég magasan van, dugóban kicsit kényelmetlen, ugyanakkor a gáz tökre a szélén jobbra így a vádlim neki tudom támasztani a műszerfal aljának, kényelmes (szemben pl egy másik családi Astrával). Az ISOFix hiányzik belőle, de alapvetően kényelmes, mi Brela (Horvátország) is elmentünk vele minden gond és fáradtság nélkül.
98LE, megy is, bár az elmúlt 5 évben érezhető, hogy a többi újabb autó egyre erősebb, az MO emelkedő felhajtó-kapaszkodó sávjában sajna nem tudok úgy becsatlakozni, mint egy újabb 110-120LE kocsi, 3-asig vissza kell kapcsolni reggeli csúcs idején, amikor érkeznek 110 körül, a lehajtón meg ~60kmh -ról kell beállni.

Amiért nekem nagyon tetszik:
- 2003-as autó és digitális klímás, 8éve mikor vettük 1,1M -ért, tkp nem volt digitális klímás autó 1,6M alatt
- a mai napig tetszik, 15+ éves létére is korrektül néz ki, vállalható, sőt sok 2009 előtti kocsinál is modernebbül néz ki
- világítása a projektoros lámpával remek
- és főleg mert NAGYON megbízható, soha nem hagyott ott minket, igaz ez még Nissan motoros, volt egy 2004/2005 -ös modell is ott anno a kereskedésben, de Renault motoros és ugyanennyi lett volna. Nem kellett. :) Nem vezetek könyvet róla, de 8 év alatt szerelőnél alkatrészért + munkadíj (kivéve olajcserék) nem hagytunk ott többet mint ~350-370.000 forint.

Hibalista

- Nem tudom kopó alkatrészek is számítanak-e, de akkor sorban: - Féktárcsa és komplett fékberendezés csere elöl (2005) - Kétszer is kapott alvázvédelmet - Légmennyiség mérő és első lambda szonda (2007) - Féktárcsa csere hátul (2008)

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gablini Gödöllő

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)