Aranyos Púpos, örülök, hogy túladtam rajta.
Szöveges ítélet
Nem tudom mennyit és milyen módon futott az autó korábban, ezért nem tartom különlegesnek a kuplung hibáját. Viszont ha márkaszervizben kellene javíttatni az nagyon borsos.
Az autó nagyon megbízható, kényelmes /ballonosabb gumikat raktam rá!!!!!/, szerintem elég rugalmas. Hátra nehezen lehet kilátni, de megszokható illetve a tolatóradar segít. A bőrülést nem szeretem, nagyon izzasztó.
Mindez az öröm nagyon hamar elmúlt, rájöttem, hogy elhamarkodottan ítéltem.
Csak azoknak ajánlom a mercedest /szándékosan kis betűvel/ akinek nagyon-nagyon sok kidobni való pénze van. Én személy szerint megutáltam egy életre.
Hibalista
- Kuplung szerkezet, tárcsa és csapágy csere. Utángyártottba baráti áron 70e Ft. Később jöttek sorban a problémák: hosszbordás szíj+görgők+generátor kb. 40e Ft, Egy porlasztó meglazult, kompresszió probléma kb. 30e ft, aztán gyorsan hengerfej repedés, összeszerelésnél + 1 szelepfedél /állítólag össze kell törni a szétszedésnél/+ 2 db porlasztó /szintén a szétszedésnél mentek tönkre/. Ez a mutatvány bontott alkatrészekből + munkadíj 400e Ft!!!! Ez csapta ki a biztosítékot. Nagyon vigyáztam az autóra és ezzel hálálta meg. Lehet, hogy szerelési problémák is voltak???
Ide hordtam szervizbe
A legmegbízhatóbb akit ismerek Nyírpazonyban!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Márkaszervizben dolgozó szerelő Nyíregyházán. Ez egy igazi szívlövés volt. A javítási költség mindig jóval magasabb lett, előre soha nem tájékoztatott, a határidő NEMbetartását inkább nem is minősítem. Óvakodjatok!!!!!!!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Valami japán |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.5/10) |
