A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mpv (1999-2006)

Mpv 3.0 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi családi autó + zoom-zoom

Szöveges ítélet

Az új autó kiválasztásánál több szempont volt:
1) Hét ülés (gyerekek mellé/helyett vendégeknek, rokonoknak),
2) Automata sebváltó (a feleségemnek),
3) Kényelem: Azaz, hogy én elférjek kényelmesen (195 cm) és ami nehezebb, a mögöttem levő is elférjen kényelmesen.
4) Normális ár.
5) Menjen, ha nyomom.

No ezeknek kevés autó felelt meg: Volvo V70 kicsi nincs tolóajtó, Mazda5 nagyon kicsi, Chrysler Caravan nem megy sehogy se. A Grand Caravan alig megy. Kia Sedona, Toyota Sienna meg a Mazda MPV maradt. (Ja, a Honda Odyssey csúnya volt és a nagyobb SUV-ok elvből kitörlődtek a listáról. Álterepjáró nem kell.)

Mazda győzött. 4-es pontban lenyomta a versenytársakat. (Éppen futott ki a széria, és szinte ingyen dobálták utánunk jó felszereltséggel...) És abban is, hogy kisebb valamivel, és lehet városban is parkolni...

És nemcsak a vásárlásban, hanem a használatban is teljesen jó. Kényelmes nagy az autó, hűt-fűt, ahogy kell. (Jut eszembe, aki ilyet vesz az feltétlenül vegyen hátulra is fújókákat - ha nincs, akkor nagyon melegszik-hűl. Itt van:)) Nagyon jól gyorsul, kétszáz lóerős, három literes V6-os benzinmotor van benne. (A fogyasztásról majd a negatívumoknál...) Nagyon gyorsan nem lehet vele menni a szabályok miatt, de úgy 130 kilométerig gyorsul rendesen. (Azért szélzaj van...) Erre néha szükség is van - az úttervező mérnökök biztos nem négyhengeres autóparkban gondolkodva tervezték meg a ki- és besorolást. Teljesen hozzászoktam az automatához, attól tartok, hogy a következő autó is ilyen lesz. (Hacsak nem lesz egy tízéves hobbiautóm...) Amiről lehetetlen lenne lemondani: a magas üléspozíció. Át lehet látni mindent, nem kell félni a terepjárók tközőjétől. Ja, és van hely az autóban hátramenni, hátrahajolni a babához, ezt-azt megigazítani. Nem ér össze senkinek sem a könyöke. A jobb középső ülés nemcsak előre-hátra, hanem jobbra-balra is mozog. Rendes fotel az első és a középső kettő ülés. (A leghátsók azért inkább gyerekeknek valók...)

Namost a negatívumok: Ugye a fogyasztás itt van: Kilenc liter alá még egyszer se ment le a fogyasztás. Átlagban meg éppen csak 12 liter alatt. Az automata sebváltó karja pont betakarja a rádióhangerő gombját D-ben. (Van a kormányon is kallantyú, meg hozzá lehet - gumiemberkedés után - férni, de akkor se így kéne...) A hátsó üléssor (három ülés) csak egyszerre mozdítható. 60-40 jobb lenne... Igazából semmi sem romlott el, de kigyulladt a "check engine" kb. 200 kilométer után. Szervízben visszatekerték a tanksapkát amit rosszul érzékelt, átnézték (semmi hiba) és lemosták az autót. De miért is ilyen a tanksapka-fedél? Az ingyen mosás jól jött azért... Más hiba nem volt. Ja, és nem írja ki, hogy melyik sebességben vagyok. Nem vagyok teljesen control freak, de ezt azért jó lenne tudni.

Összefoglalva: Bejött, másodjára is ezt venném.

UPDATE (második év, 29e km): Semmi hiba, továbbra is jól megy. (Négy éves a garancia, gondolom utána jön a nagy kérdés.) Városi használatban van általában - meg családi nyaraláshoz visszük. Minden belefér: Hat ember, kiságy, két babakocsi, két bicikli (a hátára) - és ezerrel légkondizva is megy, gyorsul.

Ha hiba jön írok.

Hibalista

- Semmi. Csúnya is lenne.

Ide hordtam szervizbe

Mazda márkaszervíz, Amerika
Rendesek, olajcsere mosással kb. 6000 forint. Majd lesz drágább dolog is, remélem nem gyorsan.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? SL2 Következő autója? Hosszú ideig nem akarok új autót...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mpv 1999 (2003 - 2006)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Az igazi luxus nagycsaládos

Mpv 2.0 LW - 2004
2016.11.14 50000   -

Betegszivű anyahajó

Mpv 2.0 cdthe - 2002
2008.10.27 80000   -

Bimbi... a családi kedvenc

Mpv 2,0 cd diesel - 2004
2007.12.13 12000   1,0

Biztonságos, szolíd tekintély

Mpv 2.0 CD TE - 2004
2008.03.24 58000   5,0

Családi sportautó

Mpv ES - 2001
1999.11.30 10000   1,0

Családi, sportos, szép, naggyon jó!!!

Mpv 2CDH TE - 2003
1999.11.30 25000   -

Eccerűen tökéletes

Mpv 2.0 D - 2004
2008.10.14 30000   -

Fenékmutogató

Mpv 2.0 - 2003
1999.11.30 46000   3,0

Hibás a motor? Akkor is kellesz!

Mpv 2.0 - 2004
2014.06.30 15000   -

Kár hogy nem újkoraóta az enyém

Mpv 2.0 dízel - 2004
2018.09.12 50000   -

Lehiggadva, stresszmentesen...

Mpv 2.0 CDH TE - 2004
1999.11.30 28900   -

Megbízható, több gyerek esetén ideális.

Mpv 2.0 - 2004
2009.01.26 106000   -

Nagy maci

Mpv MPV 2.0 Diesel - 2004
2007.10.09 20000   -

Sportos egyterű rongyrázás nélkül

Mpv 2.0 CDTH - 2003
1999.11.30 10000   -

Szép nagy hátsó lámpák - többieknek :)

Mpv 2.0 CDTHE - 2002
1999.11.30 45000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)