Kár hogy nem újkoraóta az enyém
Szöveges ítélet
Az autót 159000Km-el vettem ausztriából autókupecen keresztül.Ez is volt a baj levetett nyugat-európai szekér, mert ott olyan csúcs műszaki állapotú autók vannak. Az első utunkon szórni kezdte az olajat, a hátulja tiszta olaj permet volt.A szerelőnél kiderült rossz a dekni tömítés,majd ezután kiderült hogy a dugattyú hűtő fúvókák közül kettő szét van zúzva (csere).Majd ezután kiderült az új "gyári" fúvókákba beleér a főtengelyen a sonka, ha be indítják ugyanúgy szét zúzza az új fúvókákat.Tanakodás :kiderült nem a bele való főtengely van a motorba?????Hát igen motor ki főtengely ki,új főtengely be ,közbe kiderült nem is 160000km van az autóba hiszen egy nem látható helyen egy burkolatra rá volt írva ,552000Km brávó!!!Na mindegy motor be.Ez után már ment viszont az olajat eresztette egy szimeringnél amit kicserélhettek volna....Hát akkor megint motor ki ,szimering csere ,motor vissza ,jaj de jó!Utánna szépen duruzsolt és nem volt semmi baja. Amit szerettem komfortos, kézre áll minőségi anyagok a hasonló versenytársak (sharan,galaxi,stb.)elbújhatnak mellette!
Hibalista
- Féktárcsa ,betétek,kézifék
Ide hordtam szervizbe
Autó klinika
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | sharan | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |