A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » CX-5 (2012)

CX-5 2.2D 150Le, revolution 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fehér bálna

Szöveges ítélet

Kezdjük az idegesítő apróságokkal:
4. évre elkezdett nyiszeregni valami a csomagtartó felől. Mivel földúton járok haza, minden nap hallgattam, mígnem kb. mindent beWD40-eztem, most jó.
Annyira hatékony a motor, hogy a veszteséghő szinte minimális. Simán fagyoskodom 10 percig a kocsiban télen, mire elkezd meleget fújdogálni. Ez a párátlanításra is kihat, hiába kapcsolódik be a klíma is a párátlanításhoz, a visszapillantó tükör alatt egy részen simán párás marad egy csomó ideig...
A kijelző, és a hozzá tartozó számítógép az ipad-ok világában egy kicsit lassú. Ha csak simán haza szeretnék navigálni, legalább 5X kell valamit megnyomnom a kijelzőn, igen elfogadom a feltételeket, igen, új célállomást szeretnék, igen haza, igen, elfogadom az utat... és minden érintés után gondolkodik egy 1-2mp-et, ami olyan lassúnak hat manapság.
A sebességváltó marha jó, tökjó érzés kapcsolgatni, talán egy kicsit lehetne hosszabb a 6. fokozat. Legalábbis én szeretek tempomat 140-145 körül utazni, és biztos vagyok benne, hogy kisebb fordulatszámon is elbírna a motor a bódéval.
Kb. ennyi.

Előnyei: 4WD!!!! Azt hittem ez a teljesen automata összkerékhajtás nem lesz olyan jó, mint ahol a sofőr megadhatja, hogy na márpedig most 4WD legyen. Hát valami csoda. Jó drága téli gumikkal ugyan, de bárhol, BÁRHOL feljutok hóban, fagyban, ónos esőben. Út szélén otthagyott autók, én meg vígan megyek felfele. Sokkal kevesebbre számítottam tőle ilyen téren. Ausztriában már 20 centis havas meredek földúton direkt próbálgattuk hol nem bír már elindulni, nem volt olyan.
Fogyasztás: méretei, 2.2-es dízelmotorja és 4WD ellenére alig több 1,5 tonnánál. Ja, és marha hatékony: éjszakai-városi, rakparton hazafele suhanós fogyasztása 5.0 liter!! Országút, 80-100km/h, 6 liter. Araszolás, autópálya 130-cal, 7 liter. Autópálya 150 tempomat, 8 liter. (jó ezek a fedélzeti számítógép adatai, kútnál lemérve rendre 0,2-0,3 decivel többre jön ki, de már kezdem azt hinni ez a kutak miatt van, mivel külföldön nem, vagy kisebb eltéréssel találkozom)

Kényelmes és nagy. Voltunk vele 1 hétre 5-en síelni tetőcsomagtartóval, és befértünk! Oké, nincs pótkerék, de így annak a helyére is lehet pakolni :D
Előtte Hyundai i30 volt, azt is szerettük, de 6 óra autópályázás után már zúgott a fülünk tőle. Most nem. Nyilván nem egy új E Merci, de csendes.

A motor egy csoda. Olyan dízelmotort még nem láttam, hogy 1200-as fordulatszámtól 4500-ig el lehet forgatni, és használható is, nem csak porszívózik... Persze teljesen felesleges, ha 3500-nál elváltunk, ugyanúgy haladunk tovább, de ez akkor is egy mérnöki remek. Mivel már 4 éve használom, megszoktam, és ilyenkor jön a szokásos "vajon milyen lehet az erősebb, 170 lóerős verzió?" álmodozás... majd írja meg, aki ilyet vett! :)

Hibalista

- Viszonylag hamar vákuum szivattyú kezdte megadni magát, garanciális csere (kb. a fél motort kicserélték, 600.000 Ft-os szervíz lett volna garancia után a márkaszerviz szerint) - Fedélzeti szórakoztató elektronika lefagyott és úgy is maradt. Márkaszerviz frissítette a software-t, azóta jó. - Jobb első csapágy egy bizonyos ív tartása esetén búgott... ezt is garanciában cserélték, pedig simán lehet, hogy egy ütéstől lett ilyen. - 4. évben, kipufogó-nyomás szenzor elromlott, jótállás biztosítás keretein belül "ingyen" csere (valami 160.000 Ft volt 2 évre kitolni a "garanciát"). - Egyelőre ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Auto-Mirai kft.: köszönés nem az erősségük, hellyel nem kínálnak, alapvetően olyan illetlenül bántak velem nem egyszer...

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Autó-Óbuda: kedves, barátságos ügyintézés.Alapvetően a márkaszervizek drágák, éves szerviz 95.000 Ft körül. Ezen segít kb. 25 ezret, ha magunk visszük az olajat.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? i30 Következő autója? XC60
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda CX-5 2012 (2013)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)