A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » CX-5 (2012)

CX-5 2,2 Diesel 

Az ítélet értékelése
2,6(5 db)

A tervezői soha nem ültek bele

Szöveges ítélet

Céges autóként került a családunkba a CX5.

Nagyon szerettük az előző, hét személyes Citroen Grand Picasso-t, de sajnos a lízing lejárt, és csak kis kocsik, meg a Mazda között lehetett választani.
¤¤¤
Arról, hogy gyors, keveset fogyaszt, jó-e a féke, váltója, vagy sem, írjanak mások, mi ezt nem tudjuk értékelni, mert mást nem vezetünk.
¤¤¤
Nem volt korábban japán autónk, ezért meglepődtünk néhány dolgon. Egy 9+MFt-os járműnél, amit 2014-ben gyártanak, ez nem szabadna előforduljon:
¤¤¤
- sötét a csomagtartó. Sötétben kevés az az icipici lámpa, amit beletettek (hogy mennyire nagy ötlet a franciáknál a kivehető zseblámpa...); ¤¤¤
- nincs kapaszkodó az ajtó oldalsó könyöktámaszán, ezért hosszú úton nem tud mit kezdeni a mitfahrer a kezével; ¤¤¤
- egyszerűen érthetetlen (2014-ben vagyunk? Mazda! Halló! Ez nem 1992...): a pendrive-ot minden alkalommal újra végigolvassa (több, mint egy percig tart), majd elkezdi a legelső számtól lejátszani. Hogy lehet így a gyerekeknek mesét játszani minden reggel, amikor 10 perc a suli??? ¤¤¤
- érthetetlen, hogy milyen elvek alapján osztják fel a különböző beállítási lehetőségeket a kormányról kezelhető, és a kilométeróra mellett látható kijelző, és az érintőképernyő között; ¤¤¤
- a telefonkönyvet minden indításnál beolvassa (ez rendben van), de hihetetlenül lassú: 3 perc. Ez alatt el is felejtem, hogy valakit fel akartam hívni. ¤¤¤
- az ülésmagasság állítás kb. 50 emelés, vagyis nagyon lassú: ha férj-feleség egymás után használja, biztos, hogy egy idő után megutálják az átállítást ¤¤¤
- az első, középső könyöktámasz nem is könyöktámasz, csak egy tároló, így nem állítható a magassága; ¤¤¤
- a nagyon hirdetett kis iDrive-ot semmire sem kell használni: tök felesleges, hiszen az érintőképernyős kijelzőn minden sokkal kényelmesebben állítható. A helyére tehettek volna tárolót; ¤¤¤
- nekünk a sávelhagyás-figyelmeztető nem jött be. Ha éberek vagyunk, zavar, ha már kezd az ember bealudni, nem elég hangos; ¤¤¤

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda CX-5 2012 (2013)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)