Még mindig nyugodt inditás!
Szöveges ítélet
én írtam három éve ,a nyugodt indítás. a motorhoz nem kellett nyúlni se a váltóhoz kuplung is a régi. a folyamatos odafigyelés meghozza gyümölcsét. Decemberbe volt műszakin egy csavart nem kellett rajta meghúzni. Az autó rengeteget mozog terepen,versenyeken indulunk. Amit ez kap néha csodálkozom,hogy mit kibír!!! A terepjáró képességről a széria autó néha elmegy olyan helyeken,hogy az hihetetlen. Néha elakadsz vele olyan helyen hogy kinevetnek. mivel nem építettek be 100% diferenciálűzárat . ezt én utólag orvosoltam hátra és előre is kapott 1-1 100% -os zárat. 5cm emeltem rajta. kapott egy légszívókivezetést mert alapból könnyen felkapja a vizet.
Még midig csak ajánlani tudom ezt a típust mivel megbízható.Az alkatrész árak normálisak. kardánkereszt 4500, hardi 12000. fékbetét 7000. hátsótárcsa 8000 stb. üzemanyag fogyasztás azért nőtt meg mivel 82 cm magas nehéz terepgumi van rajta.Még soha nem hagyott cserben.
Hibalista
- harditárcsa, kardánkeresztek,ezeket évente ami az amiatt van hogy megvan emelve az autó. Valamit valamiért! egy hátsó féltengelyt törtem el,ez se az autó hibája volt! két hátsó tárcsa fékbetétek. hát ennyi volt a javítás három év alatt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | szerintem az is 4x4 lesz három jöhet szóba, toyota land cruiser, mercédes G, vagy discovery de csak |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
