A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Cee'd (2012)

Cee'd 1.4 MPI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utolsó Jd-k egyike, a fehér űrhajó...

Szöveges ítélet

13 év használt Mazda használat után úgy döntöttem új autót veszek.(meguntam a rozsda harcot vele, ezért más márka után néztem)
Először egy használt Hyundai i30-ban gondolkodtam, de nagyon szerettem volna egy új autót.
A szüleimnek már a második új autójuk volt, egy Kia rió.
Mivel nem akartam hitelt, a keret kb. 3,5-4.5 millió volt, így először Dacia Dustert meg Skoda Fábiákat nézegettem.
Nem vagyok suv párti, a Skoda Fabia meg nem olyan nagy kocsi 190cmvel egy gyerekkel.
Így végül a Kiánál kötöttem ki, ahol még volt raktáron a második generációs Ceedből.

A Hyundait kiejtettem, mert még +500ezer lett volna, annyi kpm nem volt. Volt még raktáron egy kombi fehér alap motoros 1.4 benzines MPI Ceed bronz felszereltség, de komfort csomagos.
Tökéletes, akkor 4.7 millió volt, még pont ki tudtam perkálni.

Másfél éve van meg, csak 11ezret tettem bele, semmi gond nem volt, csak a kötelező 1 éves szervíven volt.
Csak ajánlani tudom nagyon jó kocsi, a 100 lóerő elég, bár 4-en ülve benne már erőtlen akinek ez is fontos ott az 1.6 beniznes.
A Mazdáimhoz képest iszonyat halk, a 2016-2018-as JD ceedek nagyon le vannak szigetelve.
Jó a futómű is, bár mivel ez az alsó felszereltség 15-ös csak a kerekem.
A hátsó tolató radar nagyon kell a magas feneke miatt.

Ami bosszantó apróságok a Mazdáimhoz képest:

Legnagyobb hibája szerintem, hogy nagyon vastag az A oszlop, egyébként ez már sokkal vékonyabb a 3-dik generációs Ceednél ezt irigylem legjobban az újtól.
A váltó nem jár olyan finoman mint egy Mazdánál de azért nem a világ vége.
A 6os váltót városban rengeteget kell váltogatni, erre készüljön az aki utál váltani.
Gyári felváltás csak a sebességet nézi, emelkedőn ne hallgassunk rá.
Gyári izzó elég gyenge a tompítottban, de még nem cseréltem ki másra, legalább nem vakulnak el, kanyarkövető izzó az hasznos.
Hi-fi az nagyon rosszul szól, hiába a 6-os hangfal.(Gondolom az új Ceednél már aki prémium JBL-t kér az már jobban szól)
Hátsó üléssor szélén műanyag van és nem az ülés plüss kárpitja erre vissza csapódhat a hátsó öv.
A motor-kipufoggó-katalizátor részen van valami lemez ami hosszú úton erősen pattogva hűl vissza, végülis ez nem zavar engem csak jelzem, remélem hosszú távon sem lesz gond.
Multi kormányt imádom, de a slusszkulcsot nagyon kitakarja.
190-cmel ha első vagyok és piros lámpa van egy helyet ki kell hagynom, ha nem akarok hajloni, hogy lássam.
Mivel teljesen hátra van tolva az ülésem, az övet kb. 6 hónap mire megszoktam, hogy jól be tudjam kapcsolni, mert a könyöklő jó széles ami nagyon jó, csak az övet nehéz tőle bekapcsolni.
(kevés a hely a könyöklő és ülés között ha hátra van tolva az ülés)
Mögöttem egy normál méretű felnőtt még kényelmesen elfér.

Ennyi de ezek apróságok, imádom vezteni, ad élményt.
Olvastam itt, hogy pár embernek kényelmetlen az ülés, én 190 cm-sen ezt nem tapasztaltam 250km-es út során sem.
Pedig nekem fontos a kényelem, ha nem lenne az, lehet Dacia Logan Mcv-t vettem volna.
A kormányról vezérlehető tempomat ahol +-2km-el tudunk vezetni iszonyat kényelmes és nem fáradunk el egy hosszú úton sem.
Csomagtartó hatalmas, az ajtó magasra nyílik.
A hátsó ablaktörlőt sűrűn kell használni, a legkisebb esőpermetnél vizes lesz, cserébe nem olyan koszos mint a Mazdámnál aminek a nagyobb kinyúlása sokkal jobban védte a hátsó ablakot.
Ár érték arányban nagyon jó autó, de ezt megírta a total car is.

Hibalista

- Semmi...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11300
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 323 Következő autója? i30
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Cee'd 2012 (2013)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A családi autó olcsón

Cee'd 1.4 - 2012
2014.11.10 40000   -

A fekete párduc

Cee'd 1,6 GDI EX - 2013
2013.06.10 100700   5,0

A meglepetés ereje

Cee'd Pro cee'd 1.6 crdi LX Exclusive - 2016
2016.07.29 150000   -

A nyerő harmadik

Cee'd 1.6 SW EX Premium - 2016
2016.10.14 48000   -

A trotilpakoló...

Cee'd 1.6 GDI Sportwagon EX Premium - 2013
2018.03.19 7000   -

Alles gut!!!

Cee'd 1.4 Bronze - 2018
2019.02.20 27180   -

Amilyennek lennie kell

Cee'd 1.6 CRDI - 2014
2016.08.05 70000   -

Az utolsó JD, 1.6 GDI

Cee'd 1.6 GDI - 2018
2019.04.23 10000   -

BLACK TIGER

Cee'd 1.4 CVVT LX - 2012
2015.01.23 14300   5,0

Becsületes és hálás partner

Cee'd SW 1.6 CRDi Dream Team Premium Plus - 2014
2020.01.05 25000   -

Családi mindennapos

Cee'd 1.4 crdi SW - 2013
2016.10.19 17500   -

Családi okosság

Cee'd 1.4crdi SW - 2013
2017.10.25 45000   -

Családi puttonyos

Cee'd 1.6 GDI - 2016
2024.06.15 111000   -

Családi ékszer

Cee'd 1.6 GDi FIFA Prémium - 2014
2014.10.10 8000   5,0

Egy jó választás

Cee'd 1.4 16 V 100 Le - 2013
2013.11.19 9000   5,0
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)