Igazi városi fuvaros
Szöveges ítélet
Cégünk miatt kellett egy kisbusz. Sok mindent nézegettem, de a szűkös keretek miatt (4-500e) a Hyundai meg a Nissan Vanette Cargo jöhetett szóba. Rengeteg szemetet láttunk, aztán egyik nap feltették "tefit", másnapra meg is vettük.
450-ért sikerült megvenni. Lehetett hallani, hogy bal eleje kicsit kopog, pici rozsda, de ezektől függetlenül rendben volt az autó.
A hibalista jelentős bővítése az én hibám, ugyanis a Tesco étolaj polcairól válogattam az üzemanyagot :D Imádtam így járni vele (kevesebbet fogyasztott, jobban ment, olcsóbb volt akkoriban étolaj, és lebomló szénmonoxidot bocsájt ki, szóval igazi zöldbusz volt)!!! Aztán előjött az egyik hiba, ugyanis az alternatív üzemanyag szépen megevett pár tömítést (lsd hibalista). Így visszatértünk a benzinkutakra.
Fogyasztása érdekes mód városban alacsonyabb (7,5 körül), mert max 2ezres fordulaton simán el lehet járni vele. Ám városon kívül elkezdi nyelni rendesen a dízelt. 100 fölött nem is merek vele menni, kb 3ezer körül pörög akkor, szóval nem egy országuti vas, inkább városba való.
Érdekes volt megszokni, hogy az autó eleje a lábfejemtől kb 30 centire véget is ér. Emiatt picit aggódom is, szerintem fog kapni egy jó nagy gallytörőt.
Jó nagy a csomagtere, így tudjuk pakolni rendesen, hétvégén meg motorok is simán belemennek, jópár ráadásul. Nem mondható el ez az utasfülkéről, igaz én nem panaszkodom, 170 cm mélységemmel elférek, de mondjuk öcsém, akibe több anyag jutott már csak leengedett ablakkal fér el kényelmesen. :) A vállaknak már nem hagytak sok helyet.
Amitől teljesen kivagyok az a riasztója. Sokat törték fel a gépet, így az előző tulaj nagy okosan kiszereltette az összes zárat és csak riasztóval lehet nyitni. Ami tök jó, amíg nem merül le egy parkolóban a távirányító, vagy esik rá 2 csepp eső, mert így már nem lehet sem nyitni, sem pedig elindulni. Szép kis kaland volt balatonparton egy szál rövidgatyában három órát gyalogolni egy elemért. Egy hangyafasznyit leégtem, mire sikerült elemet szereni :D
Olcsó autó volt, de szerethető. Ha figyel rá az ember sokáig elmegy. fél éve van meg, 20.000 km-t tettem bele ezidő alatt, de a gömbcsuklón kívül más nem jött ki rajta.
Hibalista
- Ami miattam ment szét: - adagoló tömítés - hengerfej tömítés - - Ami elhasználódott: - alsó gömbcsukló - hátsó zár
Ide hordtam szervizbe
Dunaharaszti - Gere László 30 948 19 08 korrekt, megbízható szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 272 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
