A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Coupe (2002)

Coupe 1,6 FX 

Az ítélet értékelése
4,8(6 db)

Szegény ember Granturizmoja

Szöveges ítélet

Mivel 3 ítélet van a kocsiról ezért itt az én véleményem, olyanoknak akik ezzel a típussal szemeznek.


Először is, formája nagyon szép. Élőben sokkal szebb, mint a képeken, és ez tényleg nem vicc. Lapos, oldalról nagyon dögös, hátulról is szép. Sokan megbámulják. Igazság szerint nem is láttak ilyet és azt sem tudják, h miféle. Természetesen a H betű miatt az emberek 90%-a a Hondával azonosítja. Amikor megtudják, h nem Honda, hanem Hyundai sokan szemöldök fel, fej oldalrabiccen, és tényleg??? Mivel nagyon szép senki sem finnyákol, h "csak" Hyundai, vagy jújj Dél-Kórea? Mindenki megdícséri, irigykedik utána, pedig 1 új Swift áráért hozzá lehet jutni.
A keret nélküli ablakokért mindenki irigyel. :)

Ha megtetszett bele kell ülni.
Nem 1 hétköznapi autó, az már biztos. Alacsonyan ülsz benne, nem is képzelnéd, h mennyire. Sokakat ez zavarhat. Nehézkes a kiszállás, pláne ha púpos a kocsibeálló. Kiteszed a lábad és 1ből ott a talaj. Jó nagy lendület kell, h kiugorj belőle. Időseknek, izületi bántalmakkal szenvedőknek abszolút nem ajánlom. Nekik kényelmetlen. Ettől igazi sportautós feeling. Magas az övvonal. Én 180+ vagyok és nekem a vállamat eltakarja!!! Csajom szeme sarkáig ér. Elég vicces, amikor vezeti :) 1 fél fej, nem több ami látszik belőle. Mint 1 tank olyan érzés, nekem biztonságot nyújt. Persze kilátni ezért kicsit nehézkes belőle, engem nem zavar, sőt ebbe szerettem bele. (Az első ilyen érzést haverom 350z-e adta, majd amikor beültem 1 Coupeba egy kiállításon.)
Tükrei nagyon nagyok és nagy szöget fognak. Hátra sokat nem látni a belső visszapillantóból. Annyira azért nem vészes, de ettől még én könnyen tolatok az említett óriási külső tükrök miatt.
Céges Octavianak kb fele ekkora tükre van, szenvedtem is vele. Tolató radar azért elkéne. Mai világban nem luxus.

Apropó Octavia. Méreteit tekintve ugyan akkora! 4,5 méter hosszú és 1,8 méter széles. Kisautók után szokni kell. Nagy tengelytáv miatt nehezen fordul. Nem 1 Corsa az már biztos.

A belső: autómata ablakok, 4 légzsák,ABS, ASR, bőr kormány! nagyon király, ezek után csak ilyet. Viszont csak fel/le állítható. Nagy, vastag, jó fogni és nem csúszik. Klíma csak manuális. Nekem megfelel.

Ülések igazi sportosak. Magas fal, nagyon jó oldaltartás. Kardánalagút alatt van a feneked :) Váltó rövid úton jár, erősen kell kenni neki, de hiba nélkül bepattan. Élvezetes, de átlagos emberek nem szerethetik, mivel kell az erő és valakinek kényelmetlen lehet. Kuplung kemény, de nem vészes, sztem jó. Céges Octavianál úgy beesik a kuplung, mintha 1 papírautót vezetnék, rettenetes, rühellem, és hosszú úton is jár. Szval nálam inkább kemény legyen, mint puhapöcs.
De a 2,0D Avensisnél majd megdöglöttem olyan volt, mint 1 vaslemez. Szóval ez így jó.

Hátul hely nincs! :) Na jó ez nem igaz, nem kell parázni. 170ig elférni, rövid távon lehet vinni 4 normális embert is. Én vittem 5öt is 1x :)
Spanomékkal mentünk 30km-t 4en semmire nem panaszkodott. Bár hosszabb távon csak lányoknak kényelmes hátul. Ők 150-160 cm-el vígan elüldögéltek és bőven volt lábterük.

Én nem taxinak vettem. Ha netán nem vezetek akkor anyósülés, így ez engem abszolút nem zavar. De jó, h tudok vinni embereket és nem csak 2 személyes.
Csomagtartó van, nagy is 320 literes. 1 hetes cucc 2 főre simán belefért, lapos és hosszú, így jól pakolható. Isofixes ülések hátul: óriásira bővithető, mint 1 furgon, ráadásul faszán szintben is van. Sose hasznátam, de jó, h van ha kell.

Kasztni merev, rugózás kemény, kanyarokat úgy beveszi gond nélkül nagy sebességgel, mint a pinty. Élvezetes is, mert betapad és érzed, h ez nemigen fog kimenni. Nagyon stabil.
Kerekek 205/55 R16. Alacsony magasság: szar úton szar vezetni. Ugrál, pattog, hajrá Mo. Szval ha lehet mellékutak, Pest mellőzve mert akkor kényelmetlen. Főuton élvezetes.
400km-t levezettem 5perc megállással(tankolás) és se hát, se derékfájás, se karfájás. Egyedül a fenekm zsibbadt el a cirka 4 óra folyamatos úttol. Abszolút nem fáradtam el.

A lényeg: fogyasztás és fenntartás.

Fogyasztás: öregurasan 7,6
Átlagosan: 8
Autópályán 140el 8,4
Klímával már más a szitu, azt megérzi teljesítményben is. Fél út klíma, fél út nem 8,6. Ez volt a rekord! Ennél többet nem evett.

Amúgy a várostól 5 km-re lakom, így vegyest számolok, de rövid etapok, hideg motor. Télen biztos több lesz emiatt.

Teljesítmény: 105LE/77kw 147nm 1599cm3

Nekem elég. Akinek nem, az vegyen rommáhajtott 16 éves 300z-t vagy 11 éves Eclipset, V6os Mx3-at, 10éves TT-t amit rommátörtek, 14 éves Fiat Coupe-t, 8éves Celicát, 17éves tunning Calimpát(Calibra), 16éves Prelude-t, amcsi csodát vagy diesel 2es golfot!

Akinek meg pénze van, az úgysem ilyet vesz. Nagyon végigjártam a típusokat, mire a Coupenál kötöttem ki. Nekem nincs pénzem, hiába szeretnék száguldozni nem tehetem meg, h 20l/100-at tankoljak a 300Ft-os benzinből.

Alkatrészek vannak hozzá. Árak nem vészesek.
90-es nagyszervíz 110ezer Ft. Ködlámpa kompletten 35ezer. Most megy műszakira+zöldkártya. Jövő hónapban meglesz, azt is beírom.

Fontos volt, h jól nézzen ki és ne 1 elavult forma legyen. A tekintetek az utcán mindent elárulnak. 1,6 motor közlekedni megfelel. Keveset eszik (vagy inkább nem vészes) menni is megy. Gyorsulni nem szabad vele. Ez az az autó ahova meg kell érni, h az ember már csak kinéz és legyint egyet a mellette álló Tigrás bugrisra, h ugyan már...

Sokkal többet néznek ki belőle, mint ami. Nem sokan kötöszködnek. Ha nem gyorsulsz azt hiszik, h ők a csírák, mert a tiéd többet tud és nem állsz le velük pitiskedni. Ha nagy az arcod megkapod...

Amúgy pirosnál jól ugrik, nyugodtan lehet vele kocsisort, kamiont előzni, nem kell betojni, h nah hűha beférek még? Normális közlekedésre elég, kanyarokban nagy sebességre képes, így olyan mintha szágoldoznál. Menni is megy ha kínálják. 195volt a vége gyári óra szerint!


Ajánlom mindazoknak akik szeretnének 1 jól kinéző sportos és nem sport autót! Akik szeretik, ha elismerően néznek a kocsijára, akiknek nagy az arca, az vegyen inkább 320-as bömöst. Prosztóknak úgyis bejön hiába van benne 400ezer+km!
Aki nem akar gyorsulgatni, akinek számít, h keveset egyen olcsó fentartású dögös autója legyen.

Én is féltem, de nem kell. Szerelőt azért vigyél, hátha megtörték ugyanis ezeket mind 1től 1ig külföldről hozták be. Csak az új coupét forgalmazzák itthon(2007).
Az enyém olaszból való, törve nem volt, légzsák nem nyílt. Ez volt az első amit megnéztem, másnap meg is vettem, mert annyira megérte. Potom 2,2+átiratás, benzin, szervíz. 2,4-ben meg is állt.
Kinek megéri kinek nem. Nekem megérte és remélem, h nem lesz vele sose gond. :)

-------------------------------------------------------------

2008.10.22.
Zöldkártya, műszaki + motortérmosás 32,000 HUF.
Semmihez nem kellett hozzányúlni! És ez egy 6 éves autó. :)

Következő szervíznél lesz majd 1 komplett fékcsere, mert a gyáriak már elkoptak. Ez egy picit nagyobb beruházás lesz majd. 60-70 ezer körüli.

--------------------------------------------------------------
2009.01.18.
Volt egy kisebb szakmai vitám 1 Swift Sedánnal. :)
Nekitolattam, este ködös nyákos vacak időben. Láma voltam, nem figyeltem.
Apró karcolással megúsztam, horpadás sehol, 15cmről látni csak a nyomát.
A Suzuki szarabbul járt! Leszakadt a fél lököse és ez nem vicc!!! 30cmen figyegett az egész és jó pár műanyagdarab hevert a földön. Biztosításom ilyen fostalicska trágya kocsi miatt lesz több. Ha egy autóval koccantam volna tuti neki is annyi baja lett volna, mint az enyémnek, mert nevetséges sebességgel koccantunk. Mind1.
Másnap megvettem a tolatóradart potom 12.000-ért. De 20 ropiért rakták be!!! :( elég vérlázító, de otthon nem tudom betenni...)

Új rekord. Végig főuton mentem vele szépen lassan nem tiporva evett 7,1-et -10°C-ban! Volt 1 nap nagyon rövid etapokkal csak város is. Sztem nem rossz.

Hibalista

- 1 izzó (helyzetjelző), állítólag még gyári volt!
-
- Valamint szorul az analóg benzinszintmutató. Nem éri meg ezért szétszedni a műszerfalat a szervíz szerint. Ott a digitális :)

Ide hordtam szervizbe

Autó-Forrás Kft. Veszprém.
Rendesek, gyorsak, nem átvágnak, jól dolgoznak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? ő az első Következő autója? Coupe után nehéz választani...új coupe?!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Coupe 2002 (2007)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A kitartó

Coupe 2,0 GLX - 2005
2012.05.03 226000   5,0

A legszebb koreai

Coupe 2.0 FX - 2002
1999.11.30 26000   3,5

Bárány farkasbőrben.

Coupe 1.6 - 2005
2015.09.21 40000   3,3

Gazdaságos Ferrari

Coupe 2.7 V6 GT Tiburon - 2003
2008.12.18 60000   4,2

Látványos Coupe, kis pénzért, olcsó fenntartással.

Coupe 1.6 F/L (Tuscani) - 2005
2011.12.14 40000   4,3

Makacsul élni akaró

Coupe 2.0 SE CVT automata - 2003
2017.04.08 56000   -

NFS Underground után szabadon

Coupe 2.0 FX - 2004
2014.05.02 20000   4,0

Nem drága, de igazán különleges darab...

Coupe 1,6 - 2006
2013.06.27 35000   2,5

Nem olyan gyors, amilyennek látszik

Coupe 2.0 Gls - 2003
1999.11.30 75000   2,0

Sportautó vagy nem?

Coupe 2.7 V6 - 2003
2013.12.10 60000   3,0

Szexi sportautó

Coupe 2.7i 24v - 2003
1999.11.30 20000   3,5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)