A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Stream (2001)

Stream Honda Stream 2.0 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

sportos, karakteres, családi

Szöveges ítélet

Szeretek a jó minőségű, megbízható márkák mellett dönteni. Nem az ár a lefontosabb. Ez a típus már a megjelenésekor megigézett, de 8 milliós ára kijózanított. Végül egy 5 éves darab megvételelére nyílt lehetőségem, de így is 3 M. feletti volt a számla. Megéri az árát !!!
Tízezrenként olajcsere + szűrők, gyertyák és ha a gyár által előírt minőségű anyagokat építi be az ember, minden kiválóan működik. Eddig semmi sem ment tönkre rajta, kivéve 1-2, filléres futóműalkatrészt. A kezelőszevei egyértelműek, az automata klíma hatásos és a hátsó - harmadik - üléssorhoz tartozó befúvókat is bekapcsolva, nagyon rövid idő alatt kellemes hőfokot csínál. Mindeközben nincs szélvihar a kocsiban, azaz nem az ember arcába megy a levegő és a légbeőmlők felől sem lehet mást, csak enyhe duruzsolást hallani. Minden kultúráltan, hondásan működik. Hosszabb utazásokra is kiválóan alkalmas, kényelmes.
A 2 literes motor 156 lóereje egészen dinamikus haladást is lehetővé tesz. Ilyenkor 12 liter körüli a városi fogyasztás. "Normálisan" közlekedve városban 10 liter alatt tartható, országúton 7-8 közötti. Sportos tempóval "rángatva" a kocsit az automata váltó kiválóan dolgozik, nem válik idegessé a kapcsolás. A váltások rövidek, a tiptronik funkció télen nagyon hasznos. A 3. üléssort eddig 4 x használtam, de akkor nagyon jól jött. Kívülről a kocsi időtálló, belülrő az utastér elegendő, de 3 gyerekülés már nem fér el egymás mellett ill. a csomagtartó is lehetne egy kicsit nagyobb. Az egyterüekhez mérten alacsony a felépítése így meglehetősen stabil a kocsi. Nekem teljesen felesleges az a fejtér, ami elválasztja mondjuk egy Avensis Verso-tól, azt ugyanis semmire sem használja az ember. Az Avensis tetejére kínszenvedés feltenni a box- ot vagy egy biciklit még így, 190 cm körüli tesmagassággal is.

A Stream nem vált tucat-autóvá európában, így sokan nem is ismerik a tipust. Ennek egyik oka lehet, hogy nincs belőle dízel.
Szeretem azt az érzést, hogy a pirosnál egyedül én ülök ilyen autóban a sok Suzukis, Opeles és Renaultos között. Ez a feeling csak a veteránosok illetve a rettenetesen drága mivoltuk miatt ritka autók tulajdonosainak jut osztályrészül. (Persze eszmbe sem jut, hogy ezekhez hasonlitsam, de az érzés olyasmi)

Frissítés: 2015. december

Az autó továbbra is kiválóan üzemel, de 8 éve már a feleségem gyűri a két kölökkel. Szó szerint gyűrik, mocskolják, morzsázzák, túrórudizzák, horpasztják odaverik, meghúzzák, rányitják és amit el lehet még képzelni. A beltér azonban minden igyekezetük ellenére állja a sarat. Nincs Szakadt vagy kikopott kárpit, elszakadt ülészseb, leszakadt könyöklő vagy műanyag elem. Minden működik és kész. Kívülről persze látszik a fényezésen az elmúlt 15 év és a hátsó kerékíveknél, a küszöböknél illetve a benzin beömlőnél megjelent a rozsda a felszínen. Megjavíttattam, mert eszem ágában sincs eladni. Nem találok még egy olyan autót, ami ennyire üzembiztos volna. Ezt a kocsit a 4 tagú családra szabták, azaz még nem volt olyan utazás, ami gondot jelentett volna. Vonóhorgon a négy bringa és ki a világból!
Jelentős hibák továbbra sincsennek. Kopó alkatrészek, szilentek cseréje rendszeresen esedékes, ám ez a karbantartás része, csakúgy, mint a 10 ezrenkénti olajcsere (Castrol edge sport végig). Nagyobb tétel volt a saját hibából elromló ablakemelő panel, ami egy nyitva felejtett ablak miatt zárlatos lett és elolvadt. Ennek gyári alkatrészre való cseréje 40 e volt. Egy ajtón a zármotor ment tönkre és cserélni kellett a VTEC jeladót és az olajgopmbát is. Hiába töröm a fejem, más nem jut eszembe. Az elmúlt 15 év és 270.000 km úgy telt el, hogy egyszer sem hagyott cserben az autó és ezért rendkívül hálás vagyok.

Ami tanácsként jól jöhet: váltóba, szervóba csak a gyári olajat szabad tenni, mert ellenkező esetben rövidesen törnkre megy!!! Szerencsére ez nem saját példa.

Frissítés:

2016 végén eladtam.

Hibalista

- lengőkarok, egyéb futómú alkatrészek - csodás Bp-i utak. - vtec jeladó - 250.000 km-nél - olajgomba - 220.000 km-nél - motortartó bakok - 200.000 km-nél

Ide hordtam szervizbe

Leginkább sehova. Szaktanácsért a gödöllői szervíz egyik munkatársát hívtam, másra nem volt szükség. Az olajcserét a 25 éve megbízhatóan dolgozó "maszek szerelőm" is kiválóan megcsinálta és inkább a Magyar Iparost, mint a multit.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Az új Accord kombi !
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Stream 2001

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)