Őfelsége, a megbízhatóság
Szöveges ítélet
A hátulja szerintem szép, az eleje meg mintha pénteken siettek volna karaokézni a formatervező osztályon és ráakasztották volna a Ciivic-ét. 320.000 km volt benne amikor eladtam, a motorján nem volt olajfolyás, soha semmi baja nem volt, mindig tette a dolgát. Olajat két csere között fél litert evett, ami semmi. A lenyűgöző az a tudat volt, hogy nem kell ránézni az autómra , mert minden OK. Reggel elfordítottam a kulcsot és ha Alaszkába kellett volna menni egy gázon az is mindegy lett volna. Fogyasztása normális használat mellett 7.5-8.5 liter között volt. Autópálya 140-nél 8.5, vegyesben 8.0, de odafigyeléssel a 7.2-7.3 is elérhető.
Ami nem tetszett, hogy az üléseket lehajtva nem tökéletesen sík a felület, van benne egy kis szintkülönbség. Rövid áttételezésű a váltója, de a megfelelő fokozatok kapcsolgatásával kanyargós hegyi utakon is jól autózható még ezzel kicsi motorral is. Nagyon jól kanyarodik, nem tolja az orrát, forszírozott körülmények között is jól kontrolálható a kanyarokban. Viszont nagy a fordulóköre, nem tragikus, de nagy. Megoldás, tekerni kell a kormányt. Egy féle kárpit létezik hozzá, az viszont rendkívül tartós, jó anyagból van, nem koszolódik, nem kopik. Az ülések jó tömésűek, kényelmesek. Az italtartója a szellőző rács előtt van és a nagy melegben klímázva hűti az italunkat. Semmilyen elektromos berendezés nem romlott el rajta. Lehet, hogy a franciáknak Japánból kellene venni az elektronikát. Az egyik ítélet írója panaszkodott az égő cseréjére. A jobb oldalival nincs probléma, a bal oldali mögött ott van a szélvédőmosó betöltő nyílása. Biztosan elkerülte a tulaj figyelmét, de a betöltőcsövet ki lehet akasztani a zárhídból és félre lehet hajtani, ami után könnyen ki tudjuk cserélni ezt is. Tiszta vicc, hogy mennyire nem kellett rá semmit költeni, csak a kötelezőt. Mindig jó olajat kapott és törődtem vele. A gyári Honda stabilizátor szilentek előre és hátra együtt kerültek 7000 forintba!!!! A fékek soha nem koptak félre, nem voltak bordásak, a kézifék mindig fogott. A vizsgára való felkészítés abból állt, hogy lemostam! Egy 300.000 km-es autót! Nem egy luxusautó, de amit kell azt tudja. Életem legmegbízhatóbb autója volt.
Hibalista
- Csak ami kopik, szűrők, betétek, szíjak, szilentek, égők
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
