A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Stream (2001)

Stream Stream 2.0 i-Vtec szekv.aut. 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Ha őrült vagy, ha apa vagy...

Szöveges ítélet

Imádom a motorját. igaz, hogy 3500 alatt szunyókál, de a kickdown-t jól reagálja le. 3500 és kb 5000 környékén érződik a jellegzetes i-Vtec-es teljesítmény megérkezés. 6800-nál vált el padlógázon, bár, volt, hogy 7000 fölé is forgott. Még egy japán is tévedhet, mondjuk ez nem, hogy bocsánatos, de egyenesen élvezetes ´bűn´.
Javíttatni nem igen kell (japán), de a biztosítása horror. Kétszer annyi, mint egy azonos kategóriájú Toyotáé.
Örülök, hogy automata (amolyan kézzel is váltós típus), bár a manuális majdnem 2 mp-cel jobb százig. Katalógus szerint az automata 11,2-t, a manuális 9,4-et tud. Utóbbitól akkoriban csak a 156-os és az Accord szívó 2 literese gyorsult jobban ebben a kategóriában. Ez megint bocsánatos, mert azok nem ´púposok´, mint a Stream. Ha épp nem vált, akkor nagyon szedi a lábát, lehet vele poénkodni olyanokkal, akik megmosolyognak egy családi autót. S ha már itt tartunk: 7 személlyel 200 fölött, na, az megint feeling! Igaz, hogy 7 személlyel max. egy Zsigulit lehet legyorsulni, de ha van idő rá, meg persze német autópálya (...), akkor a mutató kimegy 200 fölé max. terheléssel is.
Kagylós csúcsüzemanyaggal 4 személlyel, csomagokkal, 223-ig ért el a mutató, akkor kijött elém egy őrült 150-nel és lassítanom kellett. Más benzinnel még nem ment ilyen disznó módon. Amúgy a kúszónyomatékát kedvelem még, lehet vele csorogni, s ennek köszönhetően remekül meg is indul lámpánál.
Az első ülései kellemesen kagylósítottak. A kanyarodási képessége száraz úton jobb, mint amit én valaha is ki mertem próbálni, persze, gumik kellenek hozzá. Szerpentinen már döngettem vele fölfelé, határon, ott tolja az orrát, uralhatóan, bár az út is a külső ív felé lejtett.
Egyébként mindene japánosan egyszerűen működik. Lehet rá támaszkodni. Oda és úgy visz el, ahogy akartam mindig is. Közben 10-11 között eszik átlagban, de nem kimondottan vagyok öreguras sofőr. Tartós 180-200-nál 13-13,5-öt mértem, 3 személlyel. Érdekes, hogy 7 személyes, de zömében egyedül használom. Azoknak javaslom, akik 1-7 főig bármilyen csapatot szállíthatnak, s az életstílusuk egyfajta vegyes felvágott. Konszolidált családapaságtól a néha-őrült fazonig bárkinek jó. S egy fontos szempont volt: izgalmas feneke van.... S jó, ha 100 db mocorog belőle az országban, talán annyi sem. Ritkábban látni, mint egy CLS-t, vagy egy Z4-est, avagy egy Peugeot Coupe-t. S Honda. Mindenki elismeri a kvalitását a típusnak. Ha valakinek mindez fontos, nagyon bátran javaslom. Non plus ultra: 3 üléssoron lehet huncutkodni...

2012-ben hozzáírom:
A fogyasztását vegyesben (Érd-Bp. helyi és helyközi, valamint havi egyszeri hosszabb pályázás) csak ritkán sikerült 10 alá vinni, bár én még mindig nem totyogok. Hosszabb úton, pályán 9,5 körül, országúton 8 körül fogyaszt. Igazából a város-automata kombó adja a 10 fölötti értékeket.
Még mindig tetszik az ülések variálhatósága, bár nem Jazz, de a korához képest rendben van. A hangrendszer jól szól, az ajtók a helyükön vannak, a futóműből csak a lengéscsillapítókat, meg a gumi alapú dolgokat kellett cserélni. Minden téli-nyári gumicserénél futómű ellenőrzés és szükség esetén állítás van. Érdekes, hogy az érdi-Bp-i utak minőségét a precizitásával együtt nagyon jól viseli a futómű, 2 évente egyszer szól a szaki, hogy állított is rajta.
Szeretném megtartani -egy hibrid mellett, míg számít a pénz...- mert nagyon kedvelem. De, ha eladom, akkor sem fogom visszatekertetni az óráját. Ezt az állapotot, használati értéket, megbízhatóságot, ennyi futott km után büszkén vállalhatom. Szerintem.

Hibalista

- Izzócserék, szinte egyszerre, 5 évesen. Japán izzók. Ami előbb kiégett, magyarra cseréltük. Ezek nem bírták egy évig. A műszerfalvilágítás egységei is kiégnek mostanság, sorban. Ezzel az a gond, hogy a slendriánul szétkapott műszerfalon meglátszik a szerelés nyoma. Érdemes az ilyen apróbb munkát is lelkiismeretse szakemberre bízni. - Volt, hogy nem engedett 3500 fölé a motor. Olajcserével megoldható. Erre is figyelni kell, mert az átlagosnál magasabb fordulaton dolgozó i-Vtec motor a tiszta olajjal érzi jól magát, egyébként nem hagyja, hogy nyomjuk a gázt. Egy pontatlanság: a kesztyűtartó fedele nem jól illeszkedve záródik. Hidegebb időben (-10 körül) befagyhat az ablakspricni motorjában a folyadék. Kétszer viccelt meg. Azt hiszem, ezek nem túl nagy gondok egy mindennap intenzíven használt autótól. :) - - - Nos, 2012-t írunk és újabb évek teltek el a Streammel. Végre volt olyan hiba, amit idevéshetek. :) A bal1-es ajtó ablaktekerentyűs panelje csak két ablakot tud irányítani. A jobb1 és a bal2 ajtók csak a maguk paneljén lévő gombokkal hajlandók le-föl kúszni. - Az automata váltó inni kért 280000-nél, amit diszkrét villogással jelzett a műszerfalon - utántöltéssel orvosoltuk az állapotot. 300 000-nél váltóolaj csere is jön. - Futómű állítás, a gumicseréknél, de ritkán. Motortartó bakok, vagy mi a csudák cseréje - elöregedtek a gumi cuccok. - - 2015. van. - A legutóbbi bejegyzésem óta kicsit több minden vált szükségessé: - Kopogást lépett föl elöl, egymás után mindkét oldalon. A kiváló budapesti és környéki utak... Na meg a majd' 400 000-es futás... - Szóval: - Az első lengéscsillapítók cseréje. - Úgyszintén a kutyacsontok,. - Aztán mindkét fékmunkahenger felújítása elöl, mert elmocskolódtak, be-beragadtak. - Alsó gömbfejek cseréje. - Szétrohadt a hátsó kipuff dob. Sportos, de nagyon hangos vele a kocsi. - A szervóban elfogyott az olaj, utántöltés. - Sikeresen leszakadt az első lökhárító az érdi csatornázási melók nyomán keletkező tankcsapdákon, amikor tolatás közben beakadt egy nagyobb kőbe. Leszakitotta az amerikaiasan front grillnek nevezett elemet. Így vihetem műanyagoshoz és fényeztetni. :( - Szintén ebben a szerencsétlen fôldutas manőverben leszakadt a lökhárító alatti műanyag takaró modul. Ezt ráadásul rosszul akasztottam vissza, így egy felhőszakadás alkalmával, egy 30 cm-es gázlón áthajtva, ez ujra leszakadt. Nem vettem észre, csak pár km-rel később, otthon, addigra egy része lekopott az aszfalton. :( most egyelóre simán felkötöttem. Szerintem ezt a sztorit egy vevő sem fogja szívesen elhinni majd. :) szóval az elejét kicsit helyre kell rakatnom még. - Eltörött a motorház fedél kitámasztó műanyag támasztéka. Ez pech, megragasztani nem tudom, mert a letört darab természetesen elveszett. - -

Ide hordtam szervizbe

Nem szeretem a márkaszervizeket. Eddigi autóimmal csak az árnyoldalaikat ´élveztem´. A szélvédőcserét csúnyán oldották meg Grohoczkyék, ill. akivel ők csináltatják. Újabban egy korábbi versenyzővel szervizeltetek. Lelkiismeretes és olcsó. Érden él.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 373000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Brava 1,6 Következő autója? Japán, elsősorban, természetesen. Mivel lehiggadtam, már elég a Prius. :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Stream 2001

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)