A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Stream (2001)

Stream 2.0 ES Aut 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagycsaládos japán

Szöveges ítélet

Egy háromajtós Corollával jártunk, mikor megszületett a kislányunk, úgyhogy nagyon gyorsan meguntuk a hordozó hátra pakolását, ráadásul a babakocsi mellett nem is fért el semmi a csomagtartóban, úgyhogy gyorsan kellett valami, aminek nagy a csomagtartója, nem kell hajolgatni a gyerek ki-be pakolásához, mindenképpen benzines (csak kirándulni hagyjuk el bp-et), és lehetőleg japán. a Keret 1,5M. A Mazda5 drága volt akkor még, a kombik öregek ennyiért, már-már hagytam magam megerőszakolni egy Renault Scenic-kell, amikor felkerült a hahu-ra egy Honda Stream. Ütött-kopott darab volt, magyarországi, minden gyári rajta, ami azt jelentette, hogy semmit sem cseréltek, szakadt bakok, kopogó futómű, de a motorja nagyon rendeben volt, olajcserét megkapta, más nem is kellett neki. Lealkudtam, megvettem. Kapott motortartó bakot, toronycsapágyat, szilenteket, fékeket. Azóta megy, a motorban csak olajcsere volt, a lánc örök élet, 150 ló, de ugyanez a blokk van 200 feletti lóerősre húzva, úgyhogy van benne tartalék, nincs túleröltetve. Az automata váltó hibátlan, gyors, nem ijed meg 5-ösből 2-esbe visszaváltani, odalépve is nagyon jól kiszolgál, a manuális módot 7 éva alatt max 3-szor próbáltam ki. 5 év után (15 éves korában) cseréltem hátsó dobot, meg újból féket, meg valamikor két helyzetjelzőt. Ami típushiba(?), hogy a légkondi hátsó hőcserélőjéhez (ha-ha, melyik autóban van külön légkondi hátul?) vezető alucső kint fut, és hát a só szétmarta, így a hátsó légkondiágat ledugóztuk nemrég. Kényelem az olyan japános, 6 180 alatti ember nagyon kényelmesen tud benne utazni, a padlóból kihajtható hátsó ülések viszont a kategória legjobbjai szvsz, az utódjában - Toyota Highlander - sokkal kényelmetlenebb a leghátsó üléssor. Összegezve, egy hiper megbízható (7 év alatt egyszer SEM állt meg), alacsony fenntartási költségű, jól menő családi autó, olcsón. Nem kell félni a tizenéves daraboktól sem, bár ez inkább csak a 2 literesre vonatkozik. Csepeli Honda bontóban van hozzá minden közepesen olcsón. Gazdaságosság: 1,5-ért vettem, kb 500-at ráköltöttem, 700-ért adtam el, tehát 7 év alatt 1,3at autóztam el, ami kb 15.000Ft per hó. Igazából nem is adtam volna el, ha nem jutok hozzá egy ismert előéletű autóhoz...

Hibalista

- motortartó bakok - toronycsapágyak - néhány szilent - kipufogó hátsó dob

Ide hordtam szervizbe

Piszkor Ricsi, Újpest

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Highlander
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Stream 2001

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)