A "megbízható japán benzines" mítosz
Szöveges ítélet
Álljon itt ez a pár sor kontrasztként, a sok pozitív, lelkes iromány ellenében.
" A Honda nem romlik el" ezzel a szlogennel hirdette az előző tulaj, meg itt is jópáran ajnározzák ezt a típust.
Gondoltam naívan, JDM típust csak összeraknak már jól a felkelő nap országában...hát nem. Nem állítom, hogy annyira rossz autó vagy konstrukció, DE folyamatosan megszivat valamivel.
Megcsinálom,vagy elviszem szervízbe, de már unom.
Az alkatrész árak meg kb 2x annyiba kerülnek mint pl az audihoz.
Nálam előjött hibák:
-Beázik, pedig törésmentes,
-a központi zár motorok rendre széthullanak 10 eft/db,
-a vezetőoldali ablakvezérlő elromlik, viszi magával az anyós oldalit is 30 eFt bontva,
-kényes az olajszintre, 1 túltöltést azonnali tömítés szakadással bosszult meg,
-az első futóműve állandóan kopog, 3 szervíz sem találta a hibát, már ki van cserélve a teljes eleje és még mindig kopog...megháborodok tőle,
-a légzsákot gyári visszahívásban cseréltetni kell, akárhány év után is, máskülönben lerobbanthatja az arcod egy balesetnél,
-hátsó kerékcsapágyak..persze kerékaggyal egybeépítve van csak heroin árban.
Konstrukciós gyengesége, hogy a fordulóköre egy nyerges kamionnal vetekszik, az 1.7es motor gyenge ehhez a kasztnihoz - autópályára NEM VALÓ, zajszigetelés pedig tényleg silány.
Új korában bizonyosan egy nagyon szeretni való géperejű jármű volt, de nem öregszik szépen-és hálásan végképp nem.
Engem eléggé eltántorított a használtautó piac eladói oldalán terjesztett "megbízható japán szívó benzines" mítosztól.
UPDATE 20220331
Meglett a futómű probléma : FORDÍTVA VOLT BENNE A RUGÓ!!!!!!
Értitek?!?!
A 4. szerviz találta ki, miután ismét kettétörte az 5000 km-es új
toronycsapágyat.
Mennyi dilettáns hülyénél hagytam ott pénzeket eddig...
Próbáltam hátsó javítóívet venni..: nemzetközileg felejtős.
Komplett hátsó negyedet kellett beszerezni bontóból.
Kicsit most megkedveltem, de nem lett szerelem,
kicsit költök rá, mert jó anyataxi, de nem több.
Továbbra is az a nézetem, mint az irományom címe...
Hibalista
- Futóművét állandóan eszi a fene, elektromos motorok, kapcsolók. Anyós oldali légzsák csere gyári visszahívásban.
Ide hordtam szervizbe
Sanyi, ügyes a lelkem, de ki van égve....
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Francia autókkal foglalkoznak, annyira jók, hogy nem árulom el.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 265000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Audi 80 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
