Visszafejlődés az előző generációhoz képest, mégis nyerő.
Szöveges ítélet
Előszóban annyi, hogy még nincs meg az autó, de már csak egy hétre vagyok tőle. (Remélem a moderátorok ezért nem törlik az ítéletemet, de én szerettem volna lenni az első, aki értékeli a 2012-ben kiadott CR-V -t.
2013.11.09.
Kb. egy hét múlva érkezik az autó, ennek ellenére írnék néhány gondolatot a vásárlásával kapcsolatban, mert a korábbi, 3. generációs típus már volt a birtokomban, így nem tudtam vásárláskor nem összevetni vele.
(Érdekes, de a neten talált tesztekben a tesztelő újságírók sosem térnek ki az efféle részletekre.)
Az autó kiválasztása-megrendelése előtt az alábbit állapítottam meg: Bizony a HONDA több apró részletében visszafejlődött az előbbi generációhoz képest, és ezeket bizony az értékesítőnek is felsoroltam. Nézzük sorban:
- Megszűnt a "valódi" kanyarkövető fényszóró. Áttértek az alsóbb kategóriáknál alkalmazott, felgyulladó lámpára, mely vagy az indexelésre, vagy a kormány elfordítására reagál.
- A teljes napfénytető oltárán feláldozták a tetőkonzolba integrált napszemüvegtartót.
- A hátsó ülések (szerintem túlértékelt)ülésdöntögetése oltárán feláldozták az előre-hátra tologatható üléseit, melynek alsó ülőlapja egyébként igénytelenül billeg kisebb nyomkodásra is.
- A csomagtér ajtót felnyitva látszanak az alkatrészek rögzítő csavarjai, melyek a korábbi generációban szépen el voltak tüntetve.
- Több festési hibát találtam a szalonautón.
- Az új generáció tetőcsomagtartó rögzítő sin iszonyatosan gagyi. A tetején kivágott ablakok lityegnek-lötyögnek. Nem méltók egy ilyen árú autóhoz.
Fejlődés:
- Szellőztetett bőr üléseket kapott, melyeket egyik tesztben kellemetlennek értékeltek. Majd meglátom.
- nyomógombos indítás, távolsági fényszóró aszisztens, sávtartó aszisztens,
- A navi felbontása nagyobb lett, a térképeket HDD-n tárolja, egész Európát tartalmazza.
- Megjelent az ECO mód, meglátjuk a benzines motornál mire lesz képes.
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Duna Autó Budapest
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Honda Sommer Veszprém
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Touran 1.4 TSI DSG | Következő autója? | CR-V vagy Subaru Forester |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
